actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th May 2013, 17:54
Wouter G Wouter G is offline
Registered User

ik kende Netflix al langer, dat dit nu ook naar België komt is voor de kijker waarschijnlijk wel een goede zaak. De dominante spelers in onze contreien echter zullen inderdaad veel centjes zien verdwijnen, volgens mij onderschatten ze de concurrentie van Netflix. En geen klein beetje. De goedkopere prijzen en het grotere aanbod zullen volgens mij snel aanslaan. Aan de andere kant is downloaden dan nog steeds zoveel goedkoper...
Met citaat antwoorden
Oud 18th May 2013, 20:00
J*ll.Verboven J*ll.Verboven is offline
Registered User

Oké, downloaden blijft het goedkoopst, maar het internetabonnement moet ook betaald worden, en het blijft wel illegaal om films en muziek te downloaden. Dus de komst van Netflix lijkt me zeer goed. Het zal voor de gebruikers goedkoper zijn. Hopelijk houden Telenet en Belgacom dit in hun achterhoofd en zullen zij een tegenprestatie voorzien of ze zullen het onderspit moeten delven. Voor alle werknemers van Telenet en Belgacom hoop ik dat dit laatste niet gebeurt want dan hebben zij wel het grootste probleem.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:11.