![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Mollige vrouwen zijn niet welkom bij Abercrombie & Fitch
Net zoals de andere actualiteit.org'ers reeds vermeld hebben, vind ik de uitspraak van Mike Jeffries ronduit belachelijk. Ik vermoed dan ook dat hij door deze ondoordachte uitspraak heel wat klanten zal verliezen.
Toch merk ik dat sommige kledingmerken vandaag de dag heel wat volslanke modellen gebruiken om hun kleding te promoten. Denk maar aan kledinglijn H&M die voor hun gloednieuwe bikinicampagne ook een volslank model gebruiken. Dat vind ik alvast een heel positieve trend! Verder zou ik nog graag op de reactie van Carine reageren. Wie minder dan een maatje 40 heeft, daar denk ik van dat haar gezondheid het ook wel te wensen over laat. Ik vind deze uitspraak persoonlijk nogal kort door de bocht. Ik heb zelf enkele maten minder dan maatje 40 en voel me namelijk prima gezond. Verder kan ik me wel in je mening vinden. Elle Québec geeft inderdaad al een goed voorbeeld! |
|
|||
|
|||
Ook ik ga akkoord met de meningen van de mensen hieronder.
De modeboekjes geven geen realistisch beeld van onze maatschappij, ze laten enkel de mooie, magere vrouwen zien. Natuurlijk wordt er zo een ideaalbeeld gecreëerd dat niet strookt met de verscheidenheid aan vrouwen dat er bestaat. Het is ronduit schandalig dat vrouwen met een maatje meer gediscrimineerd worden. Ik juich zeker de actie van Elle Québec toe. |
|
||||
|
||||
Citaat:
- Some people are so poor, all they have is money Laatst aangepast door Raisa.Docx : 14th May 2013 om 11:37 |
|
|||
|
|||
Abercrombie&Fitch-eigenaar Mike Jeffries kondigde vorige week aan dat hij enkel nog kleren wil verkopen aan slanke, populaire kinderen. De uitspraak veroorzaakte veel commotie en een jonge, Amerikaanse filmmaker heeft daarom een ludieke actie op poten gezet: Gratis A&F kleding voor daklozen.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=rNXR10-JZCA Of zijn actie veel succes zal hebben, is nog af te wachten. De kledij is niet goedkoop en ze zo maar wegschenken is misschien van het goede te veel. |