actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #4  
Oud 7th May 2013, 09:26
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Pulderbos
Posts: 93
Zoals Jesper en Veronique al aanhalen ligt de verantwoordelijkheid in mijn ogen ook niet bij de verkoper van het product, maar eerder bij de consument. Maar dat wil niet zeggen dat ik hun nieuwe campagne niet goed vind. Ze brengen duidelijk naar voor dat voor 1 blikje Cola heel wat beweging nodig is. Maar dat deze beweging niet perse een opgave of iets enorm belastend hoeft te zijn. De dingen die ze aantonen zijn die dingen waar een mens ook vrolijk van wordt. Maar die dingen allemaal op 1 dag tegenkomen lijkt me een spectaculair feestend leventje te zijn en dat is dan ook weer niet realistisch dag in dag uit. Zoals Jesper ook al zei kan het ook wel eens een promotie naar hun light dranken zijn, hoewel dat als je een gezonde levensstijl hebt 1 blikje Cola geen probleem kan zijn. Maar als je er meerdere op 1 dag gaat opdrinken is dit je eigen verantwoordelijkheid en niet die van Coca-Cola, want er zijn genoeg andere alternatieven dan Cola te drinken.
Met citaat antwoorden
 

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:21.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.