actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th October 2012, 20:31
Jolien.Cop Jolien.Cop is offline
Registered User

Straatracers blijken zelf agenten

Allereerst valt het me al erg hard op dat een titel van een artikel heel andere gedachten meebrengt dan de werkelijke inhoud van het artikel. Als ik alleen de titel had gelezen had ik mezelf de vraag gesteld omtrent 'Wat met hun voorbeeldfunctie?' Nu ik het artikel heb gelezen is het natuurlijk wel een heel ander verhaal. Ik begrijp dat agenten bepaalde acties wel eens moeten ingeoefend hebben vooraleer ze het in een noodzakelijke situatie goed kunnen. Deze personen zorgen tenslotte voor onze veiligheid. Misschien hadden ze de buurtbewoners op voorhand kunnen verwittigen dat deze actie ging plaatsvinden. Zo kunnen misverstanden als deze in de toekomst makkelijk vermijden. Iedereen tevreden!
Met citaat antwoorden
Oud 8th November 2012, 17:34
M*tthias.eykmans M*tthias.eykmans is offline
Registered User

Ik ben het eens met jouw Jolien. Het is inderdaad zo als je alleen de titel zou bekijken dat het een heel ander gevoel oproept dan wanneer je het artikel hebt gelezen. Het is inderdaad ook zo dat deze oefeningen moeten gebeuren, maar ze hadden dit kunnen aankondigen. Zo zal het gevaar op een ongeval verkleinen omdat mensen hiermee rekening houden.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:17.