![]() |
|
|||
|
|||
Toen ik het artikel las, stelde ik me er vele vragen bij. Hoe geraakte de kleuter aan de drugs? De ouders hebben toch geen verantwoordelijkheidsgevoel door de drugs zomaar rond te laten slingeren. Zoiets moet je niet in de buurt van een kleuter houden en eerlijk gezegd moet je zoiets niet thuis hebben liggen. Gelukkig hadden de leerkrachten heel snel in de gaten dat er iets niet klopte en hebben onmiddellijk ingegrepen. Het had heel anders kunnen aflopen. De kleuter had het pakje kunnen opendoen… en misschien had hij er zelf van beginnen eten. Misschien had hij zelfs de andere kleuters laten proeven van zijn buit. Gelukkig voor deze kindjes is het niet zover gekomen.
In het artikel wordt er ook niet gesproken over de moeder. Waar was ze? Wist ze af van de feiten die haar man pleegde? In het artikel wordt te weinig informatie gegeven over deze feiten. Hopelijk wordt de man gestraft voor zijn daden en zal hij voortaan tweemaal nadenken vooraleer hij zich nog eens met zulke praktijken bezighoudt. |