actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 2nd November 2011, 11:12
Evelien.Verlinden Evelien.Verlinden is offline
Registered User

Het onderzoek dat werd afgenomen is helemaal niet representatief. Ten eerste hebben ze maar een klein deel van de wereldbevolking getest namelijk alleen de Denen. Ten tweede werden alleen mensen onderzocht die geen gsm hadden maar er werd niet vermeld of de directe omgeving ook niet in het bezit was van een gsm. De resultaten werden ook niet genoeg uitgediept,... Ze hebben ook de pubers en zakenmensen niet onderzocht en zij zijn net degene die het meeste gebruik maken van een gsm. Naar mijn mening is dit onderzoek dus onbetrouwbaar, en blijf ik toch voorzichtig over de uitspraak of de gsm al dan niet schadelijk is.
Met citaat antwoorden
Oud 2nd November 2011, 15:26
michiel.bouwen's Avatar
michiel.bouwen michiel.bouwen is offline
Registered User

Het kan mij niet echt bepaald schelen of dat gsm's kankerverwekkend zijn of niet. Ik gebruik mijn gsm dagelijks en stop hem ook altijd in mijn broekzak of leg hem op mijn nachtkast naast mijn hoofd. Als zogezegd de stralingen van de gsm kankerverwekkend zijn, Waarom zijn de stralen van draadloos internet of van andere communicatiemiddelen dat dan zogezegd niet? Tegenwoordig is vrijwel alles kankerverwekkend en zijn de onderzoeken naar het bestrijden van kanker veel verder. Het bewijs dat de gsm kankerverwekkend is zal niet veel veranderen aan mijn gebruik ervan.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:21.