![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Het is moeilijk om hierover te oordelen aangezien nog niemand iets weet over de exacte feiten van deze gebeurtenis. Wat ik wel niet vind dat kan is dat de twee meisjes weg lopen terwijl er een vriendin voor dood buiten ligt. Misschien hadden ze haar nog wel kunnen helpen door een ambulance te bellen. Aangezien deze meisjes weg gelopen zijn, zullen ze waarschijnlijk wel iets te verbergen hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik vind ook dat het verkeerd is om te gaan lopen wanneer je vriendin er erg aan toe is of zelfs dood is na een ongeval. Toch wil ik deze meisjes niets verwijten want ik weet zelf niet hoe ik zou reageren als er zoiets zou gebeuren. Ik denk niet dat ik zou gaan lopen maar ik denk dat ik niet ‘sterk genoeg’ zou zijn om zelf eerste hulp of zo toe te passen. Ik denk dat ik snel in paniek zou geraken en ook niet zou weten wat te doen. Misschien zoek ik wel hulp bij andere mensen in de omgeving. Dat is nog altijd beter dan te gaan lopen.
|
|
|||
|
|||
Er kan inderdaad niet goed geoordeeld worden voor er iets bekend is over het feit of ze al dan niet onder invloed waren.
Anderzijds speelt het feit dat ze vluchtmisdrijf pleegden wel zwaar in hun nadeel, want dit zou waarschijnlijk betekenen dat ze wél iets te verbergen hadden. Nuja, iets te verbergen of niet, mijn geweten zou het me alleszins niet toelaten om een goede vriend(in) van me voor dood (hier letterlijk) achter te laten na zo'n ongeval.. |