actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #3  
Oud 15th November 2010, 10:20
toon.peeters toon.peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Mol-Donk
Posts: 100
Het gebeurt inderdaad maar al te vaak dat helpdesks je niet verder helpen of eventueel zelfs niet kunnen verder helpen.
Zo belde ik bijvoorbeeld naar een mobistar winkel omdat mijn kaart om de één of andere reden geblokkeerd was. Deze winkelbediende verwees mij vrolijk door naar iemand anders want hijzelf wist niet hoe hij mijn kaart moest deblokkeren. Waarom zit hij dan op de helpdesk, als hij mij toch niet kan verder helpen?

In het verhaal van Lennert en Leen gaat het om een telefonische helpdesk, maar ook de helpdesks via mail werken maar amper.
Zo stuurde ik ooit een mail naar een restaurant met de vraag of zij in staat waren een groep van 50 personen op te vangen en te voorzien van eten.
Ik heb hier nooit iets van gehoord.

Ik ben het eens met Leen als zij stelt dat er een hoge nood is aan extra controle op deze slechtfunctionerende helpdesks. Want is de klant niet nog steeds koning?
__________________
Divide and Conquer
Met citaat antwoorden
 

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:47.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.