actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th October 2010, 18:20
Thomas Cools Thomas Cools is offline
Registered User

Onbegrijpelijk! Meer valt er niet over te zeggen.
Hoe haalt een politiekorps of een stel onderzoekers het in hun hoofd om een BEGRAFENIS van een kind te onderbreken?! Hebben de ouders en familie nog niet genoeg geleden door hun kind van 8 jaar te moeten afgeven? Ik vind dit echt niet meer menselijk. Ik verwachtte toch wel dat de politie meer respect zou hebben. Ik kan het nog steeds niet geloven dat zoiets is kunnen gebeuren. Ik hoop dat ze het nu wel geleerd zullen hebben en voortaan 2keer gaan nadenken voor ze zo'n 'interventie' gaan doen.
Met citaat antwoorden
Oud 5th October 2010, 20:18
annelies.peelaers annelies.peelaers is offline
Registered User

Langs de ene kant is het inderdaad een schande dat de politie zo is komen binnenvallen en de uitvaart heeft stopgezet.

Langs de andere kant denk ik dat de procureur toch ook wel een punt heeft. Iets als 'kindermishandeling', laat staan 'kindermoord', moet je wel serieus nemen. Als er bij deze dood dan inderdaad iets is opgedoken waardoor de dood van het kind verdacht lijkt, is het natuurlijk het beste dat ze er snel bij zijn. En desnoods moet dat dan maar inderdaad tijdens de crematie... Als ze toch iets hadden gevonden van moord, dan had de politie natuurlijk als 'de held van de dag' beschreven worden, want ze hebben op het laatste nippertje toch nog een moord ontdekt.
Maar spijtig genoeg (voor de politie dan) hebben ze niets ontdekt, en worden ze nu als de slechterik bezien.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:00.