![]() |
|
|
|||
|
|||
100 euro vind ik wel een hoog bedrag. Goed om weten natuurlijk! Ik bel namelijk veel achter het stuur, omdat je tegenwoordig constant in de file staat. Overal zijn er wel wegenwerken, waardoor het drukker is op de baan. Geen wonder dat je uit verveling of uit tijdnood een telefoontje pleegt... Oké, het is misschien wel gevaarlijk, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid. Ik stop namelijk direct met bellen als ik moet afslaan of moet schakelen. 100 euro vind ik dan ook erg overdreven!
|
|
|||
|
|||
Ik denk eigenlijk dat er maar weinig verschil is tussen niet-handenvrij en wel handenvrij te bellen. Oké bij die laatste zijn je handen vrij, maar toch vind ik dat je in beide gevallen evenveel bent afgeleid!
Het is uiteraard wel beter dat je met beide handen kan sturen, toch heb ik ook mijn bedenkingen bij het handenvrij bellen!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 17th May 2009 om 22:06 |
|
|||
|
|||
Ikzelf bel bijna nooit wanneer ik met de auto aan het rijden ben. Als ik telefoon krijg, bel ik via Bluetooth of zet ik de auto even aan de kant.
100 euro is natuurlijk niet weinig, maar auto rijden en niet-handenvrij bellen gaat niet samen! Spijtig genoeg moeten veel mensen hier nog achter komen... |