![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zodra sport als een vorm van strijd wordt bedreven, verliezen de sporters het zicht op hun gezondheid. Sporters komen onder druk te staan, want bedrijven/sponsors willen geld aan ze verdienen. Ze krijgen het gevoel dat ze móeten presteren. De toeschouwers willen meer prestaties zien, het moet spectaculair zijn, een show. Mensen willen zichzelf overtreffen, ze willen beter zijn dan ze eigenlijk kunnen. Doping is hier de ideale oplossing voor maar de gevolgen van legalisatie zijn volgens mij niet te overzien.. Ik denk dat je ook de sporters goed moet inlichten over de gevolgen van doping. Het zou me niet verbazen dat vele sporters eigenlijk niet juist weten wat die doping met hun doet.. Toch zeker niet de negatieve gevolgen.. .. Er zullen altijd wel mensen zijn die wél de negatieve gevolgen kennen maar die hun er gewoon niks van aantrekken en er die negatieve gevolgen graag bijnemen voor 10 jaren vol glorie.. Het zij zo..
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
"We moesten ons doodschamen..." | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 0 | 5th July 2004 03:00 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |