![]() |
|
|
|||
|
|||
Wat mag dan nog wel in de auto?
Zelf rook ik niet, maar als ze een rookverbod willen toepassen in de auto... Is dat dan omdat je met één hand niet vrij bent? Of gewoon voor de gezondheid? Want als men vindt dat dit te gevaarlijk is moet je maar is nadenken over het feit van een drive van de Mc donalds of de Quick, ofzo... Dan ben je ook niet echt geheel met je aandacht bij het verkeer, wel?
Dus wat gaan we dan nog wel mogen doen in de auto? |
|
||||
|
||||
Ik heb het al vaak gezien, rokers in de auto.
Met 1 hand hun sigaret vast en het stuur in de andere hand. Maar wat gebeurt er als er iets onverwacht gebeurt? Inderdaad, ze hebben maar 1 vrije hand, waardoor ze waarschijnlijk niet zo snel kunnen reageren. Net zoals het GSM-gebruik vind ik roken in de auto ook gevaarlijk, niet enkel voor de gezondheid, maar ook omdat je niet op 100 % van je capaciteiten rijdt. |
|
|||
|
|||
ik vind het een goed voorstel, overlaatst zag ik een dame met haar linker hand op het stuur, en in de rechter hand een "stinkstokje", ze moest eventjes de peukjes door haar raam afschudden, de dame zat toen wel even wreed in de knoop, moest er toen iets onverwachts voor haar auto gebeurd zijn , dan vrees ik dat ze niet meer optijd had kunnen ingrijpen.
|