actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Sociaal-wetenschappelijke achtergronden
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
Oud 7th December 2007, 22:00
Evy Van den Schilden Evy Van den Schilden is offline
Registered User

debat op radio 1

Dat debat op radio 1 heb ik 's morgens onderweg naar Vorselaar beluisterd. Wat me vooral is bijgebleven is dat de studenten en de minsiter totaal op een ander spoor zitten. Het leek wel een dabat tussen twee doven... Ze leken niet naar elkaar te luisten en kwamen steeds met andere zaken op de proppen.

Toch geloofde ik de minster, dat hij het wel goed meent. Spijtig dat ook in dit artikel niet vermeld staat wat hij wél heeft gezegd, wat er wél in het decreet staat. Naar mijn gevoel was dit een zeer aanvaardbaar decreet met mooie toekomstperspectieven. Ik zou ook lichtjes geïrriteerd geraken wanneer ik zinvolle argumenten aanhaal en deze gewoon genegeerd worden en men over weer iets anders begint.

Volgens mij moeten we eerst dat decreet is grondig zelf lezen voor we de al joelend straat opgaan. Dan weet men tenminste waarvoor men écht betoogd!
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:24.