actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: 'Jonge' moeders van 66... Moet dat kunnen?
Moet kunnen... 4 8.16%
Moet niet kunnen... 45 91.84%
Stemmers: 49. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 6th November 2007, 00:50
maarten.gilops maarten.gilops is offline
Registered User

Niet zo slim

Ik vind het een slecht idee om op die leeftijd nog moeder te worden. Niet alleen kan het de gezondheid van de moeder schaden maar ook van het kind. Ook stel ik mij dan vragen bij de opvoeding van deze nieuwe zuigeling, want het zal geen zuigeling belijven. Als dat kind een leeftijd heeft van 10 jaar dan heeft zijn moeder de gezegende leeftijd van 76. Volgens mij zal dan het kind meer instaan voor de gezondheid van zijn moeder in plaats van de moeder met de opvoeding. Kortom ik kan mij geen enkel, maar dan ook geen enkel voordeel inzien van deze onnatuurlijke situatie.
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 13:54
stephanie.engelen stephanie.engelen is offline
Registered User

Denk toch eerst aan de gevolgen voor je deze beslissing neemt. Er hangen verschillende risico's aan vast. Niet alleen de baby's kunnen sterven maar ook de vrouw zelf loopt gezondheidstrisico's. Ik twijfel of ze in staat gaat zijn om steeds voor het kind te zorgen. Ze kan zelf gezondheisproblemen krijgen en waar beland het kindje dan? De grootouders zullen ook wel al gestorven zijn.. Ik vind dit onverantwoord en wat overdreven.
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 14:49
BjornBlommé BjornBlommé is offline
Registered User

Als je de context van het kind bekijkt dan zou het eigenlijk niet mogen. Stel je voor dat de moeder nog maar 4-5 jaar te leven heeft? Er wordt hier alleen gesproken van een moeder van 66 jaar maar hou oud is de vader dan wel niet? Ik vraag me zelfs af hoe hij dit nog heeft kunnen "forceren". Kunstmatige voorplanting?
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 14:58
stephanie.engelen stephanie.engelen is offline
Registered User

Ja, Bjorn: Zij was bevrucht met kunstmatige inseminatie, nadat ze negen jaar lang met hormoonbehandelingen had geprobeerd zwanger te worden. De man had niets te forceren.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:46.