![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Coveliers binnen of buiten bij de VLD? | |||
Buiten: hij heeft de partij 'beschadigd' |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 17.39% |
Binnen: de liberalen moeten tegen kritiek bestand zijn |
9 | 39.13% |
De VLD interesseert me geen moer... |
10 | 43.48% |
Stemmers: 23. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||||
|
||||||
Citaat:
't Interesseert mij vooral welk z'n nieuwe thuishaven wordt als hij bij de VLD buiten vliegt (of zelf vertrekt, wie weet). Puur ideologisch zou dat inderdaad de N-VA moeten zijn, vandaar mijn verwijzing naar de VU, maar hier zou uw argument rond het kartel wel toepassing kunnen zijn. Het Vlaams Belang sluit hij zelf uit, maar wat een politieker zegt en doet zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Misschien zal het één van de vele liberale splinterpartijtjes worden, alhoewel die wellicht te klein zijn voor een man met de allure van Coveliers. Dat laatste lijkt mij echter toch het meest logisch gezien hij toch wel een zogenaamde 'donkerblauwe' RL&V'er blijft, in de zin van rechts-liberaal & Vlaams. ![]() Citaat:
Coveliers zag in dat zoiets nu eenmaal gevoelig ligt bij Vlaanderen en dat links dan maar moet wachten en geduldig zijn tot zoiets bij het publiek aanvaard wordt in plaats van de zaken te forceren want dan spat zoiets in je gezicht uit elkaar. En ik heb me zelf ook ontelbare keren druk gemaakt in die populistische non-argumenten die links altijd naar voren schoof zoals: 'ze betalen belasting dus moeten ze ook kunnen stemmen.' Net alsof je een stem kan kopen... hun belastinggeld wordt besteed aan gezondheidszorg etc. waar zij net evenveel -terecht- voordeel van genieten als wij, maar dat houdt helemaal niet in dat je daarmee ook je recht op stemmen koopt. Citaat:
Het stoort mij niet in geringe mate dat links het nodig acht om _zelf_ de wetten aan te passen ten voordele van de migranten (en of dat nu migranten zijn of niet, dat doet er niet toe, het gaat om het principe) simpelweg omdat ze zich zelf niet wilden aanpassen. En dan maar klagen dat het Vlaams Blelang zoveel stemmen haalt. Ik hoop maar dat links beseft dat ze de 'loze' slogan "Wij moeten ons niet aanpassen aan hen maar zij aan ons" zelf voor een stuk hebben waargemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat: