![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Is een verbod vanwege de overheid op een corrigerende tik wenselijk? | |||
JA, want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
NEE, want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 100.00% |
Stemmers: 11. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoewel mijn ouders vroeger beide deden: een tik(of meerdere natuurlijk) en daarna naar mijn kamer sturen (omdat ze wisten dat ik mijn daar niet amuseerde of mij rot voelde. Na een tijd begin je dan natuurlijk de straf om te draaien: ik draaide mijn kamer op slot en begon keiluid muziek te spelen. Dat leidde ertoe dat ik niet meer naar mijn kamer moest gaan als straf. De straf die erop volgde was eigenlijk wel erger: in de woonkamer zitten, in de zetel, met de tv voor je die niet op mocht. Gewoonweg een marteling voor een kind van 10-12jaar! En ik denk zoals Inge ook al zei, dat dergelijke straffen veel meer effect zullen hebben dan een tik. Mijn broer mepte mijn vader of moeder gewoon altijd terug, hij beet of spitste enz, totdat mijn ouders zelf eigenlijk nog amper een tik durven te geven omdat ze de straf zelf dubbel en dik terugkrijgen.