actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #6  
Oud 14th April 2009, 11:30
Jolien Willems Jolien Willems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: herentals
Posts: 147
Net zoals Charlot al zei denk ik ook dat de mensen veel te snel gaan bellen naar de ombudsdienst. Het is de opstapeling van kleine ergernissen die de mens zo snel doet bellen volgens mij. Stel nu dat je trein elke dag een kwartiertje te laat komt, ik kan mij wel inbeelden dat dit na enkele weken toch wel tot ergernissen kan leiden.

Zelf neem ik niet zo heel vaak de trein meer, maar vorig jaar nam ik af en toe wel eens de trein naar Brussel. Ik moest dan altijd overstappen in Mechelen en vaak was het zo dat de trein van Herentals vertraging had richting Mechelen, waardoor ik altijd als een gek door het station van Mechelen liep om de trein richting Brussel te nemen. Ik moet zeggen, dat is ook niet onmiddellijk een pretje...

Maar volgens mij doen de mensen van de NMBS wel hun best om dit probleem op te lossen.
Met citaat antwoorden
 


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:18.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.