![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Werkstraffen voor rokende ouders? | |||
Goed idee! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.65% |
Dit gaat er over! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 82.35% |
Stemmers: 34. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||||
|
|||||
Citaat:
De verpampering van de maatschappij gaat door Citaat:
Citaat:
Het is schadelijk, laten we een kat een kat noemen, maar de maatregelen, dat is het.. De voorstellen die jullie hier supporten. Ik heb zoveel enthousiasme nog niet gezien in posts over bv. allimentatie en ouderschapstwisten Citaat:
Dat mensen 'gemonitored' worden indien ze roker zijn, om als in een ware gestapo maatschappij te controleren of hun kinderen hier niet het 'ocharme arm schaapke' slachtoffer van zijn. Citaat:
Dat van hun kinderen ook? Moei u eens met uw eigen zaken. Ik zou ten eerste mijn kinderen al niet te vaak meenemen op café. Hm, zou ik nu voorstander moeten zijn van werkstraffen voor mensen die hun kinderen op café meenemen, terwijl ze zich zat zuipen en hun kind verwaarlozen? Hoe zijn die 2 meisjes vorige zomer verdwenen in de Walen? Oh ja, papa en mama zaten ladderzat op café. Ik heb er problemen mee dat mensen hun 8-jarige kinderen laten meelopen in modeshows. Moet ik nu werkstraffen eisen, of hen zeggen dat ik hier problemen mee heb? Neen. Ik denk er het mijne van, maar ze zijn vrij hun zoon/dochter op te voeden zoals zij dat willen. Wanneer iemand z'n zoon leert dat agressie de sleutel is in het leven, promotie maken, anderen zwart maken, achterbaksheid, doel heiligt de middelen, is die dan beter bezig dan een rokende vader die naastenliefde aanleert? No way man |