![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij heeft geschreven (schrijft nog?) voor 't pallieterke', een rechts-conservatief tijdschrift, zijn vrouw is VB-kamerlid Alexandra Colen en volgende uitspraak komt ook van hem: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Sorry, maar dat kan ík me niet voorstellen. Of het zo'n goed idee zou zijn om er tussen te komen is nog iets anders (gevaar voor eigen leven enz...) , maar op zo'n moment neemt mijn rechtvaardigheidsgevoel toch echt wel de bovenhand hoor. Hoe kan je daar nu in godsnaam niet tussenkomen en daar gewoon rustig voorbijlopen, druk bezig te doen alsof je neus bloedt... Trouwens. In plaats van mensen die opkomen voor verdraagzaamheid en die racisme proberen te verdrijven (ook al is het vanuit hun 'luie zetel') af te breken, zou je beter blij zijn dat er nog mensen zijn die zich er druk over maken. Er zijn er maar genoeg die het totaal niets kan schelen. Ik had liever dat er meer dan de standaard-7 waren die hier op dit forum regelmatig over zulke zaken posten...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |