actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #3  
Oud 15th December 2010, 23:09
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 328
Ik vind dit ongepast en vernederend voor de klanten van Delta Lloyd. Een bank of gewoon een onderneming op zich, zou toegankelijk moeten zijn voor alle lagen van de bevolking. Ik zou angstig worden als ik zie dat het bijvoorbeeld bij mij een tijdje financieel minder gaat, om dan ook nog eens bij je bank tegenslag te krijgen. Delta Lloyd stelt zich zo een beetje op als de bank voor 'de elitaire laag van de bevolking'. De bank zou zich eerder bezig moeten houden met het motiveren van die mensen om beter om te gaan met hun spaarcenten en hen advies te geven om hun financiële toestand op orde te krijgen. Ik denk dat dat bij de kerntaken van een bank hoort om hun klanten mee bescherming te geven, in plaats van hen aan de kant te schuiven omdat ze het financieel niet goed hebben. Ik zou redeneren dat elke klant een klant is en geen tactische zet verzinnen om hen te laten afhaken.
Met citaat antwoorden
 

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:37.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.