![]() |
#2
|
||||
|
||||
Ik vind ook dat er heterogene klassen moeten zijn. Maar je moet de meer "sterke" leerlingen ook de kans geven om zichzelf te blijven ontwikkelen aan de hand van meer of andere, moeilijkere oefeningen. Maar dan moet je je klas goed kennen en kan je er meer en meer op inspelen.
Ik vind ook dat je voor elke leerling zoveel mogelijk je best moet doen om hem/haar een goede opleiding te geven en niet te snel de stempel "niet geschikt voor gewoon secundair onderwijs" geven. Maar die discussie wordt mss nog wel eens ingevoerd op deze site ![]() |
Onderwerp Opties | |
Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 18:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
"We moesten ons doodschamen..." | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 0 | 5th July 2004 03:00 |