Enkele post bekijken
Oud 26th April 2012, 22:50
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User

Hoe mensonwaardig en respectloos is dat!? Wie haalt nog maar het idee in zijn hoofd om aan zo'n wet te denken? Je moet toch helemaal gek zijn... Democratie in landen zoals Egypte is gewoon niet mogelijk, daar zijn we al zeker van. Volgens mij gaat het er nu nog erger aan toe gaan dan het al was... Er is niemand bekwaam die de touwtjes in handen neemt en westerse steun willen ze ook niet krijgen, wat ik ergens wel begrijp. Het Westen moet zich niet moeien, het gaat namelijk om landen met een totaal andere culturele achtergrond en met totaal andere ideeën. Dit terzijde blijven mensenrechten toch wel enorm belangrijk voor iedereen, ongeacht je geloof, culturele achtergrond, politieke overtuiging etc. 'Niemand zal onderworpen worden aan folteringen, noch aan een wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing.' Zo staat het letterlijk in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Ik vind dat deze wet indruist tegen dit artikel van de mensenrechten. 'Afscheidsseks' is een vorm van een onterende behandeling, vind ik. Ik heb respect voor de doden, en wat men hier wil doen met gestorven vrouwen, is gewoon degoutant en respectloos...

De man moet zijn vrouw missen om wie ze was als persoon, hij moet niet de seks missen... Trouwens, dat kan hij dan toch beter bij levende vrouwen vinden ;-)
Met citaat antwoorden