Enkele post bekijken
Oud 19th November 2011, 15:27
Cedric.Van.Nederkassel Cedric.Van.Nederkassel is offline
Registered User

Inderdaad wanneer ik zo'n artikels lees krijg ik gewoon koude rillingen. Vandaag de dag is terrorisme een ernstige bedreiging voor de westerse wereld. Toch was het bestrijden hiervan tot nu toe vrij "simpel" hiermee bedoel ik dat de veiligheidsagenten wisten waarop ze moesten letten en dit dan konden bestrijden. Maar met zo'n virus kan je gemakkelijk, laten we zeggen 20 besmette kippen loslaten ergens in Griekenland. En 2 jaar later zou heel de westerse wereld op zijn kop staan. Het lijkt precies een slechte actie triller uit de jaren 90 maar dat dit nu echt mogelijk zou zijn is toch vrij beangstigend. Ook het effect van dit soort terrorisme zou veel heftiger zijn dan gewoon een bomaanslag. Het virus zou paniek zaaien want iedereen zou het kunnen krijgen. Je zou nergens veilig zijn, en je zou compleet machteloos staan. Het enige wat je kan doen is gewoon afwachten tot als wetenschappers met een oplossing komen. Als het dan al niet te laat is. Daarom vind ik dat zo'n resultaten in het vervolg niet meer bekend worden gemaakt. Maar waar trek je dan weer de lijn tussen veiligheid en een vrije meningsuiting ?
Met citaat antwoorden