Enkele post bekijken
Oud 7th November 2011, 20:35
Indy.Van.Noten Indy.Van.Noten is offline
Registered User

Persoonlijk ga ik vrij goed akkoord met de onderstaande meningen. Dat er veel immigranten zijn in ons land vind ik nog oké, maar ik vind dat ze extra hard moeten aangepakt worden bij dergelijke feiten. Zij hebben ervoor gekozen in België te komen wonen, niet wij. Dat ze zich nog verbonden voelen met hun thuisland kan ik begrijpen, maar daarvoor hier rellen veroorzaken gaat te ver.

Ik vind dat de stad Antwerpen gewoon strenger moet optreden: als zij één keer betrokken zijn bij rellen i.v.m. het thuisland de betrokkenen een waarschuwing moeten krijgen. Na een tweede keer vind ik persoonlijk dat men al een proces moet beginnen met eventuele uitzetting uit het land mogelijk.

Wij in België zijn veel te laks voor de immigranten: als je in de stad van Antwerpen loopt hoor je nog amper Nederlands en 's avonds kom ik er al zeker niet alleen op straat. Niet dat ik racist ben, helemaal niet. Ik weet ook wel dat er velen zijn die zich inburgeren en hier met goede bedoelingen heenkomen.
Maar er zijn er ook die niet zo zijn, en hier tegen moet men veel strenger zijn! Als je in ons land wil komen wonen moet je je aanpassen aan onze taal –dat ze hun eigen Godsdienst willen houden, daar heb ik alle respect voor: dit is een geloofsovertuiging dat niet zomaar te veranderen is- , en als je rellen wil veroorzaken voor problemen in je thuisland ga je daar maar heen!
Met citaat antwoorden