Onderwerp: De discussies
Enkele post bekijken
Oud 16th November 2004, 16:26
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Originally posted by judithgielens
copy/paste?
Ofwel het geen dat je wil "quoten" ff copy-en, dan op quote klikken en op OK, dan wordt het ook een quote, hij staat dan alleen nog niet vetgedrukt.
Ja, maar dat vind ik een onhandig systeem. Ik typ liever [ QUOTE ] en [/ QUOTE ] rond elk apart stukje tekst. Dat gaat het vlugst.

En uiteraard altijd eerst op de knop 'quote', anders moet je altijd terug om stukken tekst te copy pasten. Sorry, ik dacht dat iedereen dat al zo deed.

Citaat:
Originally posted by Barst
Kenny, ik zet die jpg's eerst op mijn desktop, dan 'post reply', 'attachments' - 'browse' (naar je desktopverwijzing), en 'submit'... dan staat het fotootje er meestal wel direct onder... (maar vraag me niet hoe dat allemaal precies in elkaar zit...)
Ja, maar dat was wat ik eigenlijk bedoelde met 'uploaden naar het forum'. Ik denk dat die foto's dan op de webspace van het forum zijn, en daar dus ook bandwidth van gebruiken. En die webspace geraakt daar natuurlijk vol van.

Via die IMG-manier moet je niet eerst zelf uploaden en wordt alles rechtstreeks van de bronsite gehaald. Maar dat zijn natuurlijk geen onoverkomelijke problemen...
Met citaat antwoorden