actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th December 2004, 04:39
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Arrow Tip voor lange post(er)s!

Gisteren een frustrerende ervaring gehad: drie kwartier zitten schrijven aan een post over de geplande onderwijshervormingen voor de Lerarenopleiding (tegelijk bedoeld als lezersbrief voor DS...), vervolgens zoals altijd geklikt op 'Nieuw Onderwerp Versturen', en vervolgens een foutmelding teruggekregen... Bijgevolg: lang 'bevroede' post foetsjie...
Probleem voorgelegd aan W. (Tech. Admin) die volgende wijze raad meegaf:
Bij het versturen van een lange post, altijd eerst kopiëren!! Bij werkzaamheden aan de host-server (ergens in Californië naar het schijnt) ben je in dat geval namelijk altijd de pineut... zoals ik gisteren dus
Oud 18th December 2004, 21:09
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door Barst
vervolgens zoals altijd geklikt op 'Nieuw Onderwerp Versturen', en vervolgens een foutmelding teruggekregen... Bijgevolg: lang 'bevroede' post foetsjie...

Als Internet Explorer (of eender welke browser) niet in z'n geheel crasht, dan kan je toch altijd terug naar de vorige pagina? En dan staat die net getypte tekst er normaal nog hoor...

Typ maar eens een tekstje, ga naar een andere pagina door op een link te klikken ofzo, en druk op 'Vorige'... die tekst zal blijven staan.
Oud 19th December 2004, 03:29
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Als Internet Explorer (of eender welke browser) niet in z'n geheel crasht, dan kan je toch altijd terug naar de vorige pagina? En dan staat die net getypte tekst er normaal nog hoor...

Typ maar eens een tekstje, ga naar een andere pagina door op een link te klikken ofzo, en druk op 'Vorige'... die tekst zal blijven staan.

Nee lukt niet altijd. Pagina kan verlopen zijn en met een foutmelding ben je nooit zeker of de post in het geheugen blijft. Ik denk wel dat Barst de knop 'vorige' begrijpt en de functie er van snapt
Met citaat antwoorden
Oud 19th December 2004, 15:17
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door Davy V.H.
Nee lukt niet altijd. Pagina kan verlopen zijn en met een foutmelding ben je nooit zeker of de post in het geheugen blijft. Ik denk wel dat Barst de knop 'vorige' begrijpt en de functie er van snapt

Haha, zo was het nu ook weer niet bedoeld.

Nee, ik bedoelde maar dat bij server-side fouten (en dat was hier toch het geval, aangezien hij spreekt van een foutmelding bij de server in Californië) jouw getypte tekst niet verdwijnt. Dat kan enkel als er iets misgaat aan de client-side, dus bv. als je browser crasht, daarom dat ik het nogal vreemd vond.

't Is maar... bij ons op kot werkt het Internet zo ook maar zus en zo en heb ik het dus al geregeld aan de hand gehad dat ik mijn epistels wilde verzenden maar een foutmelding terugkreeg. Dat lag dan niet aan de forumserver maar ook niet aan mij... en zodus -gelukkig maar- gaat die getypte tekst niet verloren.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:13.