|
Bekijk Resultaten Peiling: Staat Uw favoriete Valentijns-Song in onderstaande lijst? | |||
Ja, nl... | 6 | 50.00% | |
Nee, want mijn favoriet is... | 6 | 50.00% | |
Stemmers: 12. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Favoriete Valentijns-Song
Staat Uw favoriete Valentijns-Song in onderstaande lijst?
http://www.standaard.be/Info.aspx?topic=Info.valentijn
|
||||
|
||||
Aangezien wij aan valentijn niet mee doen, heb ik daar eigenlijk nog niet over nagedacht.
Maar aangezien ik Angie van de Rolling Stones een heerlijk nummer vind, en Have I told you lately van Van Morrison een héél mooi nummertje is heb ik op ja gestemd. Du van Peter Mafay op 1?!
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Uiteraard driewerf neen! Want 'Ouragan' van Stéphanie de Monaco staat er niet in ( ), bij mijn weten het laatste zinnige dat een royalty-lid de laatste twintig jaar heeft weten te presteren... (vraag maar aan MoF)
Maar ik wil wel toegeven dat Costello ook wel hééél goed is... http://actualiteit.org/forums/showt...11548#post11548
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 13th February 2006 om 02:11. |
|
||||
|
||||
ik kan heel moeilijk uit de lijst kiezen, er staan redelijk wat gieie liedjes in...maar dat van scorpions (still loving you) is prachtig!
|
||||
|
||||
er staan er een heleboel goede melige songs in, maar mijn oog viel vooral op Aerosmith en I don't want to miss a thing..
|
|||
|
|||
Du!!!
Allez Wim, "Du" is toch een prachtig liedje:-) Maar misschien vind ik dat wel omdat ik de Duitse taal zo aanbid;-)
Toch is het mooi |
|
||||
|
||||
nee, want
net zoals tegenwoordig meerdere mensen denk ik, weiger ik valentijn te vieren gewoonweg omdat het zo commercieel uitgebuit wordt.
Als ik dan toch een liedje zou moeten kiezen waarmee ik vnvnd wel rustig in de zetel zou willen liggen, is het going home van de dire straits, je gewoon laten meevoeren door de muziek! zalig
|
|||
|
|||
valentijn
Ja, I will always love you, maar niet van Whitney Houston. De originele versie van Dolly Parton is veel mooier!! Whitney is namaak!
|
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis zijn er ook wel 'enkele aspecten' aan Dolly Parton die het label 'namaak' verdienen...
|
|||
|
|||
Daar heeft u een punt.
|
|
|||
|
|||
Ik vind valentijn maar een comercieel gedoe.. Ik geef liever op een andere dag totaal onverwachts iets speciaals.. Als ik de lijst bekijk staan er toch wel enkele goeie liedjes tussen, maar mijn voorkeur gaat toch naar "Up Where We Belong" van Joe Cocker En Jennifer Carns. Dat "Du" van Peter Maffay op nummer één staat, vind ik toch wel eigenaardig. Ieder heeft zijn eigen smaak zeker?
|
||||
|
||||
Pas op! 'Du' was ooit dé melige song... Bewijs: het was de openingsdans op de trouw van mijn ouders. Jah, iets om fier op te zijn Maarjah, echt goede smaak hadden die toen niet hoor, als ik sommige foto's bekijk
Nee, waarom die song op 1 staat vraag ik mij ook af, we leven toch in 2006 he? Achja, ieder zijn mening he! (Om toch maar niet terug over vrije meningsuiting te beginnen (cfr. spotprenten)) MM... mijn favoriete plaat staat er niet in... Want ik blijf 'Glycerine' van Bush een hemelse plaat vinden... Ok, nog niet zo oud ('94 geloof ik) maar toch... Uit de lijst verkies ik nummers à la U2 of iets dergelijks, en een Jeff Buckley kan er ook mee door...
|
|||
|
|||
Een beetje laat, maar ja.
Ik vind het nummer "Everything I Do" van Bryan Adams een mooi liedje en ook wel gepast voor valentijn. Ook vind ik "I Will Always Love You" van Whitney Houston een heel mooi liedje.
Er staan er nog wel een paar mooie tussen, maar deze vind ik de 2 mooiste liedjes Mijn reactie is wel wat laat, maar had dit onderwerp niet direct zien staan. |