|
|||
|
|||
Het actuele MOPPENTOPIC
Hey zou het niet superleuk zijn moesten we hier in dit topic allemaal onze beste moppen posten. Onderwerp van geen belang natuurlijk. Zo lang het maar enorm grappig is. Maar hou het wel deftig en geen racisme en zo he. Daar doen we niet aan mee.
IK zal maar beginnen dan he... Na een lange nacht de liefde te hebben bedreven, rolt de man op z'n zij en pakt een sigaret uit zijn broek en zoekt naar een aansteker. Omdat hij deze niet kan vinden vraagt hij aan de vrouw of zij ergens vuur heeft. "Misschien liggen er lucifers in de bovenste lade van het kastje." In de lade liggen de lucifers, bovenop een foto van een andere man. Vanzelfsprekend maakt de jonge man zich zorgen. "Is dat je man?" vraagt hij nerveus. "Nee, joh..gek." antwoord ze hem en kruipt dicht tegen hem aan "Je vriendje dan?" vraagt hij. "Nee, helemaal niet" zegt ze en knabbelt aan z'n oor. "Maar wie is het dan?!" vraagt de man verbaasd. Rustig antwoordt de vrouw, "O, dat was ik voor de operatie. |
|
|||
|
|||
Deze vind ik ook prachtig...haha
Een Amerikaan, een Nederlander en een Chinees stranden na een schipbreuk op een onbewoond eiland. De Amerikaan zegt: "I''ve been in the army for many years, I know how to survive. So if you guys don''t mind, I''ll give the orders." De Nederlander en de Chinees vinden het prima. De Amerikaan gaat verder: "Ok, each of us will have to search for something. You Chinese, take care of the supplies. Dutch guy, you take care of the food, and I''ll take care of the wood. In two hours we''ll meet back here." Iedereen vindt het een goed plan en ze gaan allemaal hun eigen kant op. Na 2 uur zijn de Amerikaan en de Nederlander terug op de afgesproken plek. De chinees is echter in geen velden of wegen te bekennen. Ze wachten nog een paar uur en als hij er dan nog steeds niet is, raken ze ongerust. Ze besluiten hem te gaan zoeken. Weer enkele uren later hebben ze het hele eiland afgekamd, maar geen Chinees gevonden. Denkend dat hij wel door een wild beest opgegeten zal zijn, besluiten ze verdrietig weer terug te gaan. Op de plek aangekomen, gaan ze moedeloos bij de spullen zitten, als plotseling de Chinees uit de struiken springt en roept: "Supplies!!!" |
|
|||
|
|||
MEER !!!!
Een meisje zit op een bank en een mongooltje benadert haar. Hij vraagt haar wat haar naam is. Waarop zij antwoordt: 'Ik heet Roosje, omdat er een roos op mij viel toen ik geboren werd'! De mongool antwoordt: 'ik heet piano'. Beetje grof maar wel goed... Een Marrokaan heeft een auto van twintig jaar oud. Hij wil zijn auto inruilen en gaat naar het garagebedrijf. Met zijn Marrokaanse accent zegt hij tegen de garagehouder: 'Ik wil mijn auto inruilen.' Daarop zegt die garagehouder: 'Is goed. Ik wil de auto wel even bekijken, hè?' Ze lopen samen naar buiten naar de auto. De garagehouder vraagt: 'Hoe oud is die auto?' De Marrokaan zegt: 'Twintig jaar oud.' Ze gaan in de auto zitten, de garagehouder achter het stuur. 't Plastic hoesje van twintig jaar terug lag nog steeds op de stoelen. De garagehouder kijkt naar de kilometerteller en stelt verbaasd vast dat er in die twintig jaar maar 500 kilometer op de teller is gekomen. De garagehouder zegt tegen de Marrokaan: 'Meneer, je hebt zeker gesjoemeld hè, met de kilometerteller Je hebt 'm zeker een flink eind teruggedraaid?' 'Nee, meneer, 't is allemaal origineel zo.' Toen zegt die garagehouder: 'Waar heb je die auto voor gebruikt dan?' Zegt die Marrokaan: alleen om te gaan werken |
|
|||
|
|||
Drie vrouwen komen samen om het leven in een ongeval en gaan naar de
hemel. Daar aangekomen zegt Sint Pieter: "Hier in de hemel is maar één regel: "Niet op de eendjes trappen!". De vrouwen gaan de hemel binnen en jawel, eendjes alom. Het is praktisch onmogelijk er niet op één trappen en hoewel zij hun best doen trapt één van de vrouwen tenslotte toch op een eendje. Sint Pieter komt aangelopen met de lelijkste man die de vrouw al ooit gezien heeft, ketent hen aan elkaar en zegt: "Als straf zal je voor eeuwig aan deze lelijke man geketend blijven". De volgende dag stapt de tweede vrouw ook op een eendje. Sint Pieter, die alles merkt, komt meteen aangelopen met een andere allerlelijkste man die hij met dezelfde veroordeling aan de vrouw vastmaakt. De derde vrouw is door deze ervaring behoorlijk voorzichtig geworden en slaagt er gedurende maanden in niet op een eendje te trappen tot op een dag Sint Pieter op haar toe komt met een uitzonderlijk knappe man. De knapste man die zij ooit gezien heeft: jong, groot en slank, prachtig uiterlijk met lange zachte wimpers en heldere ogen, ... enfin alles erop en eraan. Sint Pieter ketent beiden aan elkaar en gaat weg zonder iets te zeggen. De vrouw is verwonderd en zegt tegen de man: "Ik vraag me af wat ik gedaan heb om voor eeuwig aan jou geketend te worden?" Antwoordt de de man: "Van jou weet ik het niet maar ik trapte op een eendje". |
|
|||
|
|||
Hoe noem je een schoonmoeder?
-een trauma (misschien eens luidop zeggen om hem beter te verstaan) 2 Croque-Monsiers op elkaar? Croque-Jannet er vliegen 2 eenden in de lucht zegt de ene : kijkt daar nen muur! zegt de anderen : kwak! |
|
|||
|
|||
Pfff... ben ik den enigsten met een gevoel voor humor hier?
Walter, de beste vriend van Marc, gaat bij Marc en zijn vrouw eten. Na het eten gaat Nicole, de vrouw van Marc, afwassen. Walter gaat haar een handje helpen als dank voor de lekkere maaltijd die ze had voorbereid. Tijdens het afwassen grijpt Nicole in Walter z’n kruis. Walter schrikt, duwt haar weg en zegt: "waarom doe je dat? ? ? Waarop Nicole zegt: "Ik wil een zakcentje bij verdienen want thuis zitten verveelt mij, dus vraag ik geld voor topsex." Walter: "Hoeveel vraag je?" Nicole: "100 Euro en ik ben het zeker waard." Waarop Walter antwoordt: "Is het goed als ik morgen langs kom ?" Nicole: "’t is goed kom maar om half 3." De volgende dag gaat de bel precies om half 3, Nicole doet open en daar staat Walter. Walter geeft haar 100 Euro en ze gaan naar de slaapkamer. Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Walter : "Jezus jij bent het geld meer dan waard !" Nicole: "Dank je maar je moet nu snel gaan want Marc komt over een half uur thuis! Ik bel je voor een volgende afspraak ok ?" Walter: "Ok" Om tien over komt Marc thuis en het eerste wat hij vraagt is: "Is Walter langs geweest en heeft hij je 100 Euro gegeven? " Geschrokken zegt Nicole: "Uhm. . . ja hoezo ?" Marc: "O niks, hij kwam vanmorgen langs op het werk en vroeg of hij 100 Euro kon lenen en hij zou die vanmiddag aan jou terug geven..." |
|
|||
|
|||
Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”
Een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: "ik ben de liefste van het heeeeeeeele land". Zegt het kaboutertje: "ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land". Zegt de trol: "ik ben de lelijkste van het heeeele land". Maar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. Dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: "zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land". Dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: "zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land". Dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: "WIE IS BART STAES???? (of vul zelf een naam in) Whahahahahahahahahahaha... goeike he |
|
||||
|
||||
Goeie moppe! Vooral die tweede!
Naam kunnen we laten staan hoor!
|
|||
|
|||
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van
100 meter, hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperen draden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk! Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden. En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk." Een klassieker... Een Belg en een Nederlander zitten samen gezellig op nen boot, doch door een onverwachtse stormbui en het verlies van controle over de boot gebeurt het onvermijdelijke (wat wilt ge nu met een Nederlander aan boord) en de boot zinkt... De Belg en de Nederlander proberen al zwemmend de verdrinkingsdood te vermijden en stranden uiteindelijk aan op een eiland. Helaas zit daar nu net een opperhoofd met zijn stam te wachten om de twee onnozelaars te arresteren en in de pan te stoppen... Den belg probeert natuurlijk nog zijn vege lijf te redden, terwijl de Nederlander al jammerend op zijn knieën is gezakt en zijn vrouw en kinderen in de al zo onzinnige discussie probeert te betrekken en vraagt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te belanden?" Het opperhoofd zegt: "Natuurlijk!", antwoordt deze, "Maar dan moet je een opdracht doen..." Met twee handen nemen beide gestranden de opdrachten aan. Het opperhoofd gaat van start: "Ga alvast 100 gelijke vruchten zoeken in het bos." De Belg is als eerste weg en komt even later terug met 100 bosvruchten, waarop het opperhoofd hem beveelt: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in uw gat zonder te lachen." Met moeite krijgt hij de 99 bosvruchten in zijn gat, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach, waarop hij wordt veroordeeld tot de pot... jammer maar helaas... Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg waarom hij nu moest lachen bij de 100ste bosvrucht?" De Belg antwoordt: "Ik zag die Nederlander aankomen met 100 kokosnoten |
|
|||
|
|||
Tales From The Shire
Two hobbits walk into a bar where one of them picks up a girl. They taker her to ta local motel; the first hobbit goes into the motel room while the other waits outside. Once the door closes, the hobbit on the outside hears strange noises through the door, "I can't do it, I can't do it, I CAN'T DO IT!" In the morning, the second hobbit askes the first, "How did it go?" The first one answers. "It was embarrassing. I simply couldn''t do it." The second hobbit shook his head. "Manhood problems, eh?" "No. I couldnt get on the bed!" |
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 19:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 18:35 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 12:50 |