actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th November 2015, 22:25
Lander.D*bruyn Lander.D*bruyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Wuustwezel
Posts: 71
‘Vierde moordcommando plande nieuwe aanslagen op luchthaven en winkelcentrum’

De terroristen die vanochtend werden opgepakt tijdens een antiterreuractie in Saint-Denis, stonden op het punt om nieuwe aanslagen uit te voeren in Parijs. Dat schrijven de Franse media.


‘Het Franse onderzoeksteam heeft in het appartement van de terroristen die vanochtend werden gearresteerd of omkwamen tijdens de arrestatie voldoende aanwijzingen gevonden om te stellen dat de terroristen nieuwe aanslagen planden’, aldus France 2. Politiebronnen meldden aan France 2 dat er twee doelwitten zouden zijn vastgelegd: de luchthaven van Charles de Gaulle en het winkelcentrum Les Quatre Temps in de zakenwijk La Défense.

De terroristen die zich verschansten in het appartement in Saint-Denis maakten volgens France 2 deel uit van de drie moordcommado’s die afgelopen vrijdag op verschillende locaties terreuraanvallen hebben uitgevoerd. Zij zouden het vierde moordcommando zijn.

Ook persagentschap Reuters verkreeg soortgelijke informatie van bronnen bij de Franse politie.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20151118_01977231

Mening: Het is dus nog lang niet over. Wanneer ik lees dat er een vierde moordcommando is denk ik dat er nog veel meer zijn. Volgens mij zal de dreiging de komende maanden niet meer afnemen. Er zullen nog veel aanslagen gebeuren denk ik. De inlichtingendiensten van de hele wereld zullen alles in werking moeten stellen om deze aanslagen te verijdelen.
Wij als westerlingen willen de bevolking in Syrië, Irak,... ,kortgezegd de gehele wereld, beschermen tegenover wat wij denken dat fout is. Hier moeten we dus zeker mee door gaan. Wij moeten proberen om iedereen op deze wereld veilig te stellen van terreur. Niemand heeft er baat bij dat mensen worden vermoord. Dit moeten we dan ook met z'n alle proberen tegen te gaan.

Laatst aangepast door Lander.D*bruyn : 18th November 2015 om 22:33.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.