actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd November 2015, 17:34
Romy.L*ntermans Romy.L*ntermans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Mol
Posts: 79
Drie gewonden bij nieuwe steekpartij Israël

Drie gewonden bij nieuwe steekpartij Israël

Een Palestijnse man heeft op een bus medepassagiers met een mes aangevallen. Zeker drie joodse Israëliërs liepen steekwonden op.

De aanval gebeurde in Rishon Letzion, een stad ten zuiden van Tel Aviv. De chauffeur van de bus opende de deuren zodat de passagiers de gewapende man konden ontvluchten, maar die stapte eveneens uit en viel omstanders aan nabij de plaatselijke buscentrale.

Twee slachtoffers werden met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis afgevoerd. Een van de slachtoffers, een 40-jarige man, kreeg in een mes in de borststreek. Ook een 80-jarige vrouw liep ernstige verwondingen op. Een derde persoon raakte lichtgewond.

Arrestatie


De dader, een negentienjarige Palestijn uit Hebron op de bezette Westelijke Jordaanoever, kon na de aanval gearresteerd worden. De ordediensten moesten hem tijdens de arrestatie beschermen tegen een boze menigte.

Volgens de Israëlische politie groeit het vermoeden dat de man politieke motieven had.

Zondag nog werd een Palestijn doodgeschoten en een andere gearresteerd nadat ze volgens het Israëlische leger nabij een checkpoint een aanval met een steekwapen wilden plegen.

bron: De Standaard 2 november 2015 http://www.standaard.be/cnt/dmf20151102_01950772
eigen mening: Ik vind het heel erg dat ze zo een dingen weer in het nieuws moeten komen. Waarom doen ze dit toch allemaal? Ik vind het niet kunnen dat er zomaar mensen worden neergestoken op een bus zonder enige reden. Het is heel goed dat ze de man hebben gearresteerd, zo kan hij al geen anderen meer neersteken. Ik kan er echt niet bijkomen waarom er mensen zijn die deze dingen doen! Laat de onschuldige mensen toch met rust want zij hebben niets gedaan vind ik.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.