actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Mensenrechten
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th November 2014, 14:25
Jaimie.V*n den Bosch Jaimie.V*n den Bosch is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Lille
Posts: 20
[B]Man krijgt 18 maanden cel met uitstel voor dodelijke vechtpartij[/B]

Man krijgt 18 maanden cel met uitstel voor dodelijke vechtpartij
Bewaar artikel
reacties 2lees artikel
Door: redactie
26/11/14 - 11u42 Bron: Belga
© thinkstock.
MOL De correctionele rechtbank in Turnhout heeft een 31-jarige man uit Mol tot 18 maanden cel veroordeeld voor een dodelijke vechtpartij in de Corbiestraat in Mol op 26 juli 2012. De volledige gevangenisstraf en ook de boete van 300 euro werden met uitstel uitgesproken.

Volgens Joris V.B. uit Mol was er sprake van wettige verdediging toen hij slachtoffer Chris Lemmens (37) uit Balen afranselde met de dood tot gevolg. De rechtbank volgt die redenering niet. Volgens de rechter was er wel sprake van uitlokking.

Samen met Joris V.B. stond met ook een gemeenteraadslid uit Mol terecht voor schuldig verzuim. Hij was aanwezig bij de dodelijke vechtpartij, maar volgens de rechter heeft hij al het mogelijke gedaan om hulp te bieden.

Bron:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...chtpartij.dhtml

Eigen mening:
Het is toch niet normaal dat je iemand vermoord. Ik vind dat je dan toch een zwaardere straf moet krijgen. De gevangenisstraf is lang genoeg voor mij, maar er had wel een geldboete moeten zijn vind ik. De familie van de overledene zullen altijd de pijn en verdriet van hun verlies met zich meedragen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:53.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.