actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 6th March 2014, 11:23
J*ll.Verboven J*ll.Verboven is offline
Registered User

Daarom hebben Lego-ventjes dat gat in hun hoofd

Daarom hebben Lego-ventjes dat gat in hun hoofd

WISTJEDATJE
Lego is weer helemaal hot en in, zowel bij kinderen als bij volwassenen. Daar is de succesvolle Lego Film, die de gele mannetjes ook op het witte doek tot leven brengt, niet vreemd aan. Zowat iedereen kent ze wel, de beroemde figuurtjes. Maar waarom hebben ze dat gat in hun hoofd?

Het antwoord is heel eenvoudig en heeft met de klanten te maken. Daar zitten immers kleine snaakjes tussen en die durven al eens een stuk Lego inslikken. In dat geval kan het kind toch blijven ademen, dankzij dat gat in het hoofd van de speelgoedventjes. Dat zegt de Deense fabrikant zelf.

Nog meer weetjes? Er worden jaarlijks ongeveer 19 miljard Legostukjes geproduceerd en sinds 1958 werden er al meer dan 400 miljard Legoblokjes gemaakt. En over de film: aan de aftiteling op het einde werkten 50 mensen een jaar lang. Zij maakten gebruik van 60.000 blokjes.

Bron:
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consum...hun-hoofd.dhtml

Mening:
Als kind vroeg ik me al af waarom die legomannetjes een gat in hun hoofd hadden, ik dacht dat het een 'mislukking' was ofzo. Maar nu weet ik wel beter, het is een levensbelangrijke beslissing!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:51.