actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th December 2013, 23:06
s*ander.peeters s*ander.peeters is offline
Registered User

Cristiano Ronaldo opent eigen museum

Cristiano Ronaldo heeft zondag zijn eigen museum geopend in Funchal, op het eiland Madeira, waar Ronaldo in 1985 werd geboren.
‘Ik wilde een museum openen voor mijn fans, een plaats waar ze mijn trofeeën kunnen bewonderen die ik de afgelopen 11 jaar heb gewonnen’, legde de kapitein van de Portugese nationale ploeg uit tijdens de officiële opening.

Het museum, dat CR7 gedoopt werd, bevat allerlei objecten gelinkt aan Ronaldo’s leven zoals onder meer zijn gouden bal van 2008 en verschillende foto’s en filmpjes. Het pronkstuk van de collectie is een twee meter hoog wassen beeld van Ronaldo, dat centraal in het museum staat.

‘Ik ben hier bijzonder trots op’, zei de 28-jarige spits van Real Madrid, dit seizoen alweer goed voor 33 doelpunten: ‘Ik heb ruimte voor meer prijzen. Ook voor de Gouden Bal van 2013. Ik hoop dat ik hem win, al is het geen obsessie.’

Met een oppervlakte van 440 vierkante meter en een prijskaartje van 1,5 miljoen euro hoopt Madeira heel wat toeristen aan te trekken door het nieuwe museum.

Bron: www.standaard.be

Mening: Degenen die dit lezen zullen waarschijnlijk denken, waarom zet iemand zo een boecht artikel op het actualiteitsforum? Maar als je er wat verder over nadenkt zul je misschien begrijpen waarom het geen boecht is. Portugal is nog altijd één van de armste landen in Europa, dus elke toeristische trekpleister is welkom. Aangezien dat Ronaldo een wereldster is met zeer veel fans over heel de wereld, zal het toerisme in het stadje Madeira enorm toenemen. Volgens mij, kan dit museum op lange termijn veel betekenen in het economisch herstel van Portugal.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:09.