actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2012, 09:23
evelien.kolsteeg evelien.kolsteeg is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Herentals
Posts: 106
Dutroux jaloers op kloosterleven van Martin

Dutroux jaloers op kloosterleven van Martin

Marc Dutroux schrijft in een brief dat hij het niet kan verkroppen dat zijn ex Michelle Martin mag verblijven in het nonnenklooster in Malonne.


Marc Dutroux kan het niet verkroppen dat zijn ex Michelle Martin mag verblijven in het nonnenklooster in Malonne. Dat blijkt uit een brief die hij aan Dag Allemaal schreef, en waarover Het Laatste Nieuws en de Sud Presse-kranten berichten.

"Het klopt misschien dat een klooster niet echt een prettige plek is om te zijn, maar wie beweert dat het daar niet veel beter is dan in de gevangenis, heeft duidelijk nog nooit in de gevangenis gezeten", schrijft Dutroux. Hij blijft hopen op een vervroegde vrijlating.

En daarvoor heeft hij een serieuze advocaat nodig, zegt hij. "Geen pro-Deo-advocaat, want die zal de waarheid nooit naar buiten kunnen brengen." (Belga/SD)

Bron: knack.be

Dit bewijst volgens mij maar weer is wat voor zieke geest Dutroux is.
Hij schreef een brief aan Dag Allemaal waarin hij pretentieus stelt dat een leven in de gevangenis veel erger is dan leven in een klooster. Ik durf dat toch te betwijfelen als je ziet in wat voor omstandigheden Dutroux wordt behandeld, het arme schaap, tv in zijn modieuze cel en zo, Dat is natuurlijk geen leven.
Wie misdrijven begaat moet de cel in. En als je dat niet leuk vindt is dat echt heel jammer voor je. Voor mij persoonlijk zou die cel zelfs iets minder aangekleed mogen zijn dan die van Dutroux.
Dutroux is duidelijk gewoon op sensatie belust. Waarom schrijft hij anders een brief naar 'Dag Allemaal'. Ik vind dat ze hier te veel aandacht aan besteden. We mogen geen aandacht geven aan zijn schreeuw om aandacht, enkel zo bereiken we het meeste. Ik snap Dutroux wel. Zijn vrouwtje steelt de show vandaag de dag, terwijl hij in de cel zit zonder enige aandacht. Maar eigenlijk, interesseert het mij geen bal wat Dutroux voelt.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 30th October 2012, 14:32
jana.lambrechts jana.lambrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herentals
Posts: 105
"Exclusief : Dutroux schrijft ons een boze brief" las ik deze ochtend op de cover van Dag allemaal. Niet te geloven dat ze daar zijn ingetrapt. Eerst vroeg hij geld aan Dag allemaal in ruil voor een reactie op de vrijlating van zijn ex, en als dat dan niet lukt stuurt hij zelf maar een boze brief. Alles om toch maar in de belangstelling te staan. Ik snap echt niet dat ze dit publiceren. Natuurlijk zetten ze dit op de cover om hopelijk dan meer verkocht te krijgen maar eerlijk, net dat is de rede dat ik het boekje zeker niet zou kopen. Dutroux verdient die aandacht echt niet, maar hij weet natuurlijk bij welke boekjes hij het toch voor elkaar krijgt.
Stop gewoon met die man aandacht te geven, het is echt genoeg geweest. Hoe kunnen die ouders van de slachtoffers dit nu ooit een plaats geven als hij er toch telkens opnieuw in slaagt om alle aandacht naar zich toe te trekken. Hopelijk denkt Dag allemaal de volgende keer eens wat beter na en negeren ze een nieuwe schreeuw tot aandacht!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.