actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th April 2011, 15:06
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User

Vijf gewonden bij ongeval met rollercoaster in Disneyland Parijs

In Disneyland Parijs zijn maandagmiddag vijf gewonden gevallen bij een ongeval met een rollercoaster. Een van de slachtoffers is er erg aan toe.

Het ongeval gebeurde rond 15 uur. Een deel van het decor van 'Big Thunder Mountain' brak af en kwam terecht op een van de wagons van de rollercoaster.

Een 38-jarige man werd geraakt aan het hoofd en zwaargewond naar een ziekenhuis overgebracht. Vier andere bezoekers raakten lichtgewond en werden ter plaatse verzorgd. De attractie werd om veiligheidsredenen voorlopig gesloten.

Bron: www.nieuwsblad.be

Mening: Ik hou van rollercoasters, maar ik mag er niet te veel bij nadenken. Want als ik begin te denken wat er allemaal kan mislopen, zoals hier het geval is, durf ik er gewoonweg niet meer in, hoe leuk ik het ook vind. Ik ben al blij dat er geen doden zijn gevallen bij dit ongeval!

Ik dacht eigenlijk wel dat dergelijke attracties écht veilig waren. Zeker bij zo'n bekende pretparken als Disneyland. Ik hoop dan ook dat deze attractie volledig herstelt kan worden zodat er geen gevaar meer dreigt, want ik zou het verschrikkelijk vinden moest Disneyland hierdoor gesloten worden. Het is een prachtig park voor kinderen, dat mag niet weggaan!
Met citaat antwoorden
Oud 26th April 2011, 16:20
Geert.Janssen Geert.Janssen is offline
Registered User

Ik vind dit een vrij normaal artikel, persoonlijk is dit iets wat meermaals voorkomt! Vorige week is in Bobbejaanland ook iets misgelopen! Ik vind het erg voor deze mensen maar ik heb het zelf ook al meegemaakt! Ik heb ook al ergens vast gezeten terwijl wij op een bepaalde hoogte waren. Ik vind dit persoonlijk dus niet zo een groot nieuws. Zoiets staat zo vaak in de krant. Ik blijf die attracties vertrouwen, eender wat er gebeurd!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:41.