|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Mechelse bioscoop lanceert primeur: vip voor 9,5 euro
Utopolis Mechelen is de eerste bioscoop in ons land die een vip-zaal opent. Heel maart kan je voor 9,5 euro een van de 50 luxueuze zitjes met persoonlijke bediening uitproberen.
De vip-zaal in de bioscoop aan de Nekkerhal kan je nog het best vergelijken met een business class in een vliegtuig, of met de business seats op het voetbal. "De zaal heeft bredere en luxueuzer beklede zetels met meer beenruimte. Bij hun aankomst krijgen bezoekers een glas champagne aangeboden, en met een speciale bestelknop kan je tijdens de voorstelling drank en hapjes bestellen", legt marketing manager Tanja Piessens uit. Utopolis belooft zijn bezoekers geen voorverpakte snacks, maar vers gemaakte tapas en sapjes. Daarvoor krijgt de vip-zaal een bistro, en voor de vip-gasten is er ook een aparte kassa, met een aparte ingang en apart sanitair. Voorlopig kost een vip-arrangement slechts 9,5 euro, een voordeeltarief om de zaal te promoten. Binnenkort wordt dat 14 euro. Alles samen heeft Utopolis ruim 3 miljoen euro geïnvesteerd in de vernieuwing van haar Mechelse bioscoop. In september lanceert Utopolis 'Movies for mummies', voor jonge moeders, en CinéUtopia, waarbij twee zalen worden voorbehouden voor de betere film. Meer info over de vip-zaal op utopolis.be Bron: Gazet van Antwerpen, 1 maart 2011 Mening: Mensen vinden vrije tijd en luxe nog altijd zeer belangrijk, misschien is de belangrijkheid hiervan wel aan het stijgen? Dat bewijst het succes van 'Ladies @ the movies'. |
|
|||
|
|||
Het opkomend belang van vrije tijd en luxe speelt zeker een rol bij het uittesten van deze formule. Mensen willen niet zomaar naar de cinema, willen niet in veel te kleine stoeltjes met weinig beenruimte zitten, ... . Toch zou ik dit concept eerst wel eens willen uitproberen. Obers die rondlopen in de filmzaal lijken mij wel lastig. Ze zeggen wel dat het niet hindert, maar toch zullen ze wel eens in de weg lopen volgens mij ...
Eerst dus eens uitproberen! |