actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th January 2011, 08:28
katrien.anthonis katrien.anthonis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Halle-Zoersel
Posts: 76
Berlusconi had een 'harem'

Update De Italiaanse premier Silvio Berlusconi hield er in Milaan een ‘harem’ op na. Volgens de krant ‘Corriere della Sera’ liet hij vorig jaar veertien jonge vrouwen onderbrengen in ‘Milano Due’, een ommuurd gebouwencomplex dat hij in de jaren zeventig buiten Milaan liet bouwen.


De Corriere heeft documenten van het Milanese gerecht kunnen inkijken, waaruit blijkt dat de premier de jongedames rijkelijk betaalde, bedolf onder cadeaus en gratis liet wonen in ruil voor seks.

Berlusconi, 74, zou volgende vrijdag al voor een Milanese onderzoeksrechter moeten verschijnen, maar tijdens het weekeinde probeerden zijn advocaten te bekomen dat hij niet persoonlijk moet opdagen. De belaagde premier haalde zaterdag nog eens fors uit naar het gerecht dat zich volgens hem leent tot een politieke samenzwering.

Uit het onderzoek in Milaan blijkt volgens de Corriere dat de thans 18-jarige Marokkaanse jongevrouw Karima El Mahroug, bekend als ‘Ruby’, liegt over haar ontmoetingen met de premier. Hij heeft haar tussen 14 februari en 25 mei 2010 niet drie maar acht keer ‘ontboden’ in zijn villa San Martino in Arcore.

Zaterdagavond ontkende zij in een interview met een Italiaanse tv-zender dat ze seks heeft gehad met Berlusconi, maar gaf wel toe dat hij haar 7.000 euro gaf toen ze kwam opdraven op een ‘slaapfeestje’ op Valentijnsdag.

Ze kreeg het nog moeilijker toe ze op 27 mei gearresteerd werd wegens winkeldiefstal. Maar de premier schoot te hulp: ‘Karima was niemand minder dan het nichtje van de Egyptische president Moubarak’ en moest in ‘s lands belang worden vrijgelaten. Precies dat machtsmisbruik en zijn mogelijke seks met een minderjarige worden thans onderzocht.

Bron: gva, 17/1/2011
Reactie: Die Berlusconi toch... Tegenwoordig komt hij niet echt positief in de media. Zijn imago krijgt klappen. Ik weet niet goed of ik wel alles moet geloven van wat in dit artikel staat. Daarbovenop kunnen de vrouwen de waarheid sterk vertekend hebben.
Nu weten de Italiaanse belastingbetalers wat Berlusconi met zijn begeerde centjes uitspookt...
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 17th January 2011, 16:24
Buts Tim Buts Tim is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Bouwel
Posts: 34
Citaat:
Orgineel gepost door katrien.anthonis
Reactie: Die Berlusconi toch... Tegenwoordig komt hij niet echt positief in de media. Zijn imago krijgt klappen. Ik weet niet goed of ik wel alles moet geloven van wat in dit artikel staat. Daarbovenop kunnen de vrouwen de waarheid sterk vertekend hebben.
Nu weten de Italiaanse belastingbetalers wat Berlusconi met zijn begeerde centjes uitspookt...


Is hij de laatste jaren al positief in de media geweest?
En het feit dat zijn imago klappen krijgt is maar net hoe hij ermee omgaat.
Hij krijgt deze (al dan niet correcte) beschuldigingen al jaren over zich heen, volgens mij is die man daar al gewoon imuun voor geworden.

Het verdraaien van de waarheid is iets wat zeker in overweging genomen moet worden, zeker als er al meerdere van zulke gevallen aan het licht zijn gekomen.
Er zijn nu eenmaal mensen die alles doen om maar in de belangstelling te staan, om hun 'Five minutes of fame' te hebben. En het is best zielig in hoeverre zowel mannen als vrouwen willen gaan om dit te bekomen. Ik denk dan aan 'valse' beweringen dat celebrity-X de vader is van hun kind (in het geval van vrouwen). Of dat ze seks hebben gehad met celebrity-Y (in het geval van mannen en vrouwen).

We moeten dus alles wat in de media komt met een korreltje zout nemen, maar waar rook is, is vuur.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 18th January 2011, 18:06
lisa.dens lisa.dens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: vorselaar
Posts: 63
ik ben het eens met Tim, we moeten dingen die tegenwoordig in de media gezegd worden, met een flinke korrel zout nemen. Het is niet dat ik Berlusconi verdedig. Als hij effectief seks heeft gehad met minderjarige meisjes, en ze daar nog voor betaalde ook, moet daar iets aan gedaan worden.
Langs de andere kant wordt het bewuste meisje in de media wel beschreven als een prostituee. En voor zover ik weet moet men voor 's werelds oudste beroep nog altijd betalen.
Dat neemt wel niet weg dat hij seks heeft gehad met een minderjarige.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.