|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Russische daklozen draaien man in kebab
Russische daklozen draaien man in kebab
Drie Russische daklozen hebben een 25-jarige man brutaal gedood, hem gedeeltelijk opgegeten en zijn overblijfselen verkocht aan een plaatselijke kebabhandelaar. Volgens het Russische parket-generaal riskeren de daklozen celstraffen tot 15 jaar. Wrok Volgens de verdachten hebben zij de man, tegenover wie zij "enige wrok" voelden, met verscheidene messteken en hamerslagen omgebracht in een bos in Perm, 1.400 kilometer ten oosten van Moskou. Het slachtoffer overleed ter plaatse. Na de misdaad sneden de daders het lijk in stukken, aten een deel op en verkochten de rest aan de kebabhandelaar. (afp/sam) 13/11/09 Bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/994/st...-in-kebab.dhtml Dit is wel ziek. Kannibalisme, ik zal het nooit begrijpen. En ik eet de eerste weken geen kebab meer
|
|||
|
|||
Ziekelijk
Ok ik heb nog nooit kebab gegeten... en bij deze zal dat dus ook nooit gebeuren. Dit is gewoon ziekelijk.
Dat mensen tot zoiets in staat zijn, dat tart toch alle verbeelding? wrok of geen wrok, zoiets doe je gewooon niet. Onmenselijk gewoon... Net alsof we terug in de oertijd zitten ofzoiets. |
|
|||
|
|||
ik snap niet hoe je erbij komt om dan het lichaam verder te verkopen aan de plaatselijke kebab.
En dat die eigenaar van de kebab het dan ook nog aankoopt slaagt al helemaal op niets. Of hadden de daklozen het verwerkt zodat het niet meteen opviel als "mensenvlees"? Moord is iets wat niet meer weg te denken is in bepaalde milieus maar dit is gewoon absurd(niet dat moord dat niet is) |
|
||||
|
||||
Shock!
O mijn god!
Wat is dit?? even laten doordringen. Die hebben die man dus opgegeten?? waar zat hun gedachten? Dit is echt het werk van een paar goe, mentale gekken. En die handlaars? Wisten die dat? Waarschijnlijk niet. En toppunt van al... ze krijgen maar 15 jaar! Snappen die da wel? Die hebben net een man op gegeten. Onbegrijpelijk.
|
|||
|
|||
Jak, een kebab = mmm, maar een kebab met mensenvlees erin --> jak!
Dit wordt dus kanibalisme genoemd. 15 jaar de cel in is lang niet genoeg. Er zit wel een luchtje aan vind ik. De handelaar die het vlees koopt. Ik weet niet maar dit zou je toch niet vertrouwen?! Ja, bij mij zal het ook nog een tijdje duren vooraleer ik nog een kebab aanraak... |
|
|||
|
|||
Even melden dat dit gewoon zo luguber is als maar kan zijn.
Mijn zin naar kebab is hard geminderd nu, en dat zal zo wel een paar dagen zo blijven. Mensenrechten iemand? |
|
|||
|
|||
Ik vind dat die daklozen dat slim bekeken hebben.
Oké, iemand vermoorden juich ik niet toe, maar ze hebben dus een man vermoord waar ze enige wrok voor voelden. Hem opeten vind ik persoonlijk ook zeer vies, maar om hem daarna te verkopen aan een kebabzaak is slim gezien, hebben ze tenminste wat geld. En hun opsluiten vind ik nog het grappigste van heel de zaak. Wat maakt het voor deze DAKLOZE mannen nu uit of ze naar de gevangenis gaan, slechter zullen ze het in ieder geval al niet treffen. Een warm bed, eten,... |
|
|||
|
|||
Gruwelijk, er moeten toch andere alternatieven zijn dan iemand te vermoorden, in stukken te snijden en op te eten. Als je toch in de bossen bent ga dan jagen. Er zullen toch wel dieren rondlopen die je kan vangen en opeten. Ik vind het erg dat er mensen honger moeten lijden, maar er moet diep in je toch iets mis zijn als je iemand vermoord om hem op te eten.
Een andere bedenking hierbij: welke kebabzaak kent het verschil niet tussen een mens en het eigenlijke vlees? Als ik naar een (kebab)zaak ga hoop ik er toch op dat het voedsel of de producten gecontroleerd zijn want anders komt de (slechte) uitbater bedrogen uit en bedriegt hij ondertussen andere mensen. |