|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Nepdokter voerde zes operaties uit bij vrienden
Nepdokter voerde zes operaties uit bij vrienden
Een Amerikaanse man heeft in Redmond (Verenigde Staten) bij drie vrienden maar liefst zes operaties uitgevoerd. Hoogst ongewoon omdat de 22-jarige Scott Hanson geen enkele ervaring had als dokter, laat staan dat hij een opleiding volgde. Zijn vrienden liepen met open ogen in de val en geloofden Hanson op hun communiezieltje. "Hanson probeerde infecties en verwondingen te genezen. Hij voerde zelfs chirurgische ingrepen uit als het echt nodig was. Hij vertelde zijn goedgelovige makkers dat hij goedkoper was dan het ziekenhuis. Hoe hij aan alle spullen kwam? Simpel, zijn moeder is verpleegster en bracht hem alles wat hij nodig had", luidde het bij de politie. De illegale handel van Hanson is intussen blootgelegd. De nepdokter werd opgepakt en zit voorlopig in de cel. 01/05/09 15u08 www.hln.be Als je iemand als vriend beschouwt, dan weet je toch wat voor job deze persoon uitoefent. Als je je laat opereren door hem dan wil je toch enig bewijs dat hij dit kan. Ik zou mij niet laten opereren door één van mijn vrienden die het goedkoper aanbieden. Ik verkies dan toch een ziekenhuis hoor. |
|
|||
|
|||
Hoe goedgelovig kan je zijn!
Zoals Dorien het al zei: "Je laat je toch niet opereren door een 'goedbabbelende' vriend die beweerd dat hij kan opereren!". Hoe kan je trouwens als 'vriend' van iemand het lef hebben om bij iemand chirurgische praktijken uit te voeren? Dit gaat niet meer om een klein schaafwondje verzorgen! Dit zijn echt zo van die berichten waarvan ik denk: "Hoe kan dat?". Achja het zal wel weer gaan over een uitzondering, maar toch! |