|
||||
|
||||
De wereld rond
De wereld rond... MOOI!
|
||||
|
||||
Hier zitten inderdaad enkele pareltjes tussen
Ik werd er gelijk even stil van...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik stel voor dat we geen examens houden maar één van deze plaatsen bezoeken (in het kader van horizon verruimen, kijken hoe het er in een andere cultuur aantoe gaat enzo).
|
|
|||
|
|||
Wonderbaarlijk!! Ik zou niet weten naar waar ik eerst moet gaan, maar als je die foto's ziet, wil je et overal geweest zijn!! Als ik nu eens geld had hé..
Klasuitstapje vind ik inderdaad een goed idee |
|
||||
|
||||
Prachtig, wonderbaarlijk...
Maar ik blijf dan toch steeds denken: kijk eens wat voor wereld we op dit moment aan het kapot maken zijn. Kijk eens naar de pracht van de natuur die we aan het vernielen zijn. Maar vooral: Hoe is een mens in godsnaam in staat om zo'n schoonheden te vernielen, vernietigen?
|
||||
|
||||
Prachtige beelden van plaatsen over heel de wereld zowel door de mens als door de natuur zelf gemaakt. Als je meer natuurbeelden wil zien zou ik zeker de film “Earth” aanraden. Dit is een film die duidelijk maakt hoe mooi, hoe divers, hoe kostbaar onze planeet eigenlijk wel is.
|
|
|||
|
|||
Het zijn prachtige beelden. Van sommige beelden word ik gewoon stil. PRACHTIG
|
|
|||
|
|||
Dit zijn inderdaad magnifieke beelden. Je kan er uren naar kijken zonder je te vervelen .Bij elke foto denk je " daar wil ik nog geweest zijn...". Het laat je ook even stilstaan bij het feit dat we moeten zorgen voor onze aarde, dat we deze beelden binne 10 jaar nog zouden kunnen maken en dat er geen natuur en culturen meer verloren gaan.
|