actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th April 2008, 09:09
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: grobbendonk
Posts: 167
Thumbs down Sloeg ontvoerder Maddie opnieuw toe?

HLN - 29/04 De Portugese politie onderzoekt een ontvoeringspoging op een Nederlands meisje in Senhora da Rocha door een man die aan de beschrijving van Maddie McCann's ontvoerder voldoet. Het vijftienjarig meisje wandelde van de supermarkt naar huis toen ze gevolgd werd door een man in een zwarte jeep met getinte ruiten. Dat meldt Sky News.

Na enkele minuten reed hij haar voorbij en deed zijn deur open zodat ze niet kon passeren. Hij probeerde haar in zijn auto te lokken, waarna het meisje probeerde te vluchten. Daarop greep hij haar vast en trachtte hij haar met geweld in zijn wagen te krijgen. Het meisje vocht van zich af en kon uiteindelijk ontsnappen toen een auto uit de andere richting kwam aangereden.

Maddie
Aan de politie beschreef ze de man als ongeveer 40 jaar oud, met een paardenstaart en gouden ringen aan zijn vingers. Die beschrijving komt overeen met de beschrijving van de vermoedelijke ontvoerder van Maddie McCann, die 45 kilometer verder in Praia da Luz werd ontvoerd. Volgens getuigen was haar ontvoerder tussen 35 en 40 jaar en had hij lang haar. Op 3 mei is het precies een jaar geleden dat Maddie verdween.

De ontvoeringspoging op het Nederlandse meisje vond op 11 maart plaats en de zaak was oorspronkelijk in handen van de plaatselijke politie. Eerder deze week is het dossier overgenomen door de speurders in de zaak-Maddie. De Portugese politie wil verder geen commentaar kwijt. (hlnsydney/sps)
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 29th April 2008, 14:09
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Ik zou zo graag willen weten wat er met dat meisje gebeurd is. Ik geloof trouwens nog altijd niet dat de ouders er niets met te maken hebben. Ik denk dat dit onderwerp te hard is opgeblazen in de media. De vage beschrijving komt overeen. Maar bijna elke persoon zal dan ook aan deze omschrijving voldoen. Dan is het gemakkelijk beweren dat de ontvoerder terug is opgedoken!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 1st May 2008, 09:45
jo.guns jo.guns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Vosselaar
Posts: 139
Ik zou net zoals Jana ook wel eens graag willen weten wat er met dat meisje gebeurd is.. Het is nu al zo lang aan de gang. En de kans dat dit net dezelfde ontvoerder is als die van Maddy lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk.. Er zijn er zovele die aan die beschrijving kunnen voldoen.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 13th October 2008, 16:47
Gitte Leenaerts Gitte Leenaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Loenhout
Posts: 112
De kans lijkt me klein dat de ontvoerder dezelfde is als die van Maddie. Media, het speelt weeral eens een belangrijke rol! Volgens mij zal de ontvoerder van Maddie trouwens geen tweede keer een meisje ontvoeren. De kans dat het uitkomt vergroot dan.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 9th November 2008, 23:17
dominiquevandevliet dominiquevandevliet is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Kasterlee
Posts: 80
Ik denk dat de kans echt wel klein is dat het om dezelfde man gaat.
'Volgens getuigen was haar ontvoerder tussen 35 en 40 jaar en had hij lang haar.' Een nogal vage omschrijving om echt iets te kunnen bewijzen.
En waarom zou hij op zo'n opvallende manier het meisje proberen te ontvoeren? De ontvoering van Maddie is (jammer genoeg) heel subtiel verlopen.
Ik vrees dat bewijzen over de ontvoering van Maddie nog lang zullen uitblijven. En ALS er al iets concreet gevonden wordt, zullen het waarschijnlijk haar botten zijn.
Hield de ontvoerder Maddie en haar ouders al langer in de gaten? Je ontvoert niet zomaar iemand. Hierover werd toch nagedacht? Hoe dan ook, het had niet mogen gebeuren!!!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.