actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs > R.Z.L. > RZL-Sprokkels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th March 2008, 23:44
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Frans bedrijfje helpt je ongestoord partner te bedriegen

Frans bedrijfje helpt je ongestoord partner te bedriegen


Weekendje weg met een nieuwe vlam zonder dat uw partner het te weten komt? Sinds zes maanden biedt het Franse bedrijf Ibila tegen betaling geavanceerde smoezen. Of u nu een uitnodiging wilt ontvangen voor een niet bestaande conferentie of uw partner zoet wilt houden met gefingeerde hotelrekeningen, Ibila-oprichtster Regine Mourizard regelt het graag voor u.



Voormalig privédetective Mourizard zegt dat haar diensten zijn bedoeld om huwelijken en gezinnen van de ondergang te redden door mannen of vrouwen zonder problemen overspel te laten plegen. De 50-jarige moeder van twee kinderen kwam op het idee doordat ze twintig jaar lang bezig was te voorkomen dat mensen vreemd zouden gaan. "En toen dacht ik, 'Wat als ik ze nu gewoon help, op een veilige manier'?"

Mourizard heeft een keer een klant met een nogal bezitterige man geholpen door naar hun huis te bellen en zich voor te doen als een van de leerlingen van de vrouw, die een rijschool had. Ze zei dat ze nog snel een paar lessen nodig had voor haar rijexamen. Geen probleem. De man van de klant haalde zelfs haar auto uit de garage. Deze simpele smoes kostte slechts 19 euro, maar voor meer tijdrovende klussen kunnen de kosten oplopen tot boven de 150 euro.

Het is bijvoorbeeld mogelijk pennen, petjes en t-shirt te laten maken voor de niet bestaande conferentie waar iemand zogenaamd naartoe gaat. In combinatie met bijvoorbeeld gedetailleerde neprekeningen en kado's die via het bedrijf van Mourizard kunnen worden aangeschaft om te voorkomen dat klanten verdachte afschriften thuisgestuurd krijgen, kan een weekendje veilig vreemdgaan aardig in de papieren lopen. Maar je moet wat over hebben voor je huwelijk.

Zo'n 60 procent van de klanten van Mourizard zijn mannen, van wie de meesten in de 40 zijn. Wat vindt haar eigen man ervan als ze vreemde telefoontjes krijgt of een onverwachte uitnodiging? Mourizards echtgenoot vertrouwt haar volledig, zegt ze. "En ik vertrouw hem. Ik bedoel, als hij vreemd zou gaan, dan weet ik dat direct."


Blog HLN, 13/09/07
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th March 2008, 10:39
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Waarschijnlijk een gat in de markt. Volgens mij wordt deze vrouw nog stinkend rijk.
Ieder zijn eigen bezigheid zeker?
Ik zou er in ieder geval niet zoveel geld voor over hebben moest het ooit in mij opkomen om vreemd te gaan. Maar zeg nooit nooit zeker?
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 14th March 2008, 15:56
Ann Van der Flaas Ann Van der Flaas is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Herentals
Posts: 136
Zucht...
Wat een wereld is dat hier toch...
Is eerlijkheid niet de basis van ELKE relatie? Vertrouwen de essentie van een huwelijk?

Ik kan zoiets op geen enkele manier goed gepraat krijgen, laat staan dat ik het zou willen goed praten!

Eigenlijk, om eerlijk te zijn, word ik hier best droevig van!
__________________
Que Dieu te bénisse!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 14th March 2008, 22:02
Karen 01 Karen 01 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Emblem (Ranst)
Posts: 112
Amai... pff
Hier ben ik precies niet goed van...
Alé seg, wie verzint er nu zoiets?! Zo help je mooi om een huwelijk of relatie kapot te maken... Wie wil er nu zoiets op zen geweten hebben?!
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 15th March 2008, 01:48
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Citaat:
Orgineel gepost door Karen 01
Wie wil er nu zoiets op zen geweten hebben?!

Ha, er ook achter gekomen dat ge om snel veel geld te verdienen liefst niet te veel last moet hebben van een geweten?
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 15th March 2008, 21:29
Karen 01 Karen 01 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Emblem (Ranst)
Posts: 112
Ja oké dat is waar... maar een normaal mens doet toch zoiets niet zou ik denken... Maar ja dat is mijn gedacht natuurlijk....
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.