|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Discussieer nooit met een vrouw!
Discussieer nooit met een vrouw!
Een man komt terug van een vistochtje en wil een dutje doen. Ondanks het feit dat ze niet vertrouwd is met het meer besluit de vrouw toch om met de boot van haar man te varen. Ze vaart een eindje gooit het anker uit en leest een boek. Plots komt de man van ‘water en bossen’ langs met zijn boot. Hij vaart naast hun boot en zegt, “Goeie morgen mevrouw. Wat ben je aan het doen ?” “Een boek aan het lezen” antwoordt ze, (denkend, “Is dat niet duidelijk ?”) “U bent in een Verboden Te Vissen zone” informeert hij haar. “Sorry, maar ik ben niet aan het vissen. Ik ben aan het lezen” “Ja, maar je hebt al het gereedschap. Voor zover ik weet, kun je er elk ogenblik mee beginnen. Ik moet je een bekeuring geven en het materiaal in beslag nemen”. “Als je dat doet moet ik je aangeven voor seksuele intimidatie” zegt de vrouw. “Maar ik heb je niet aangeraakt” zegt de man. “Dat is waar, maar je hebt al het gereedschap. Voor zover ik weet kun je er elk ogenblik mee beginnen ”, zegt de vrouw. “Nog een prettige dag verder mevrouw”, en hij vertrok.
|
|||
|
|||
hehe:p
Had ik al eens gehoord , maar het is wel een "goeike"!
Nuja hier en daar eens een heftige discussie voeren met je vriend(in) kan ook positieve gevolgen hebben. |
|
||||
|
||||
Lol
Doet me denken aan de "Sexual Harassment Panda"-aflevering van South Park
|
|||
|
|||
Grappig, maar ik vind het wel een slimme aanpak om die man weg te jagen! Bovendien moet je altijd bij je standpunt blijven, en dus niet onmiddelijk toegeven/opgeven.. Goede zet!
|
|
|||
|
|||
En dan durven vrouwen te vragen wat mannen toch in die leeghoofd modellen blijven zien. Al vind ik die man in dit mopje ook maar een kommaneuker. |
|
|||
|
|||
Amai die vrouw hier had dat wel slim gezien.
|
|
|||
|
|||
Deze mop geeft goed weer, waarom vrouwen het sterke geslacht zijn!!
Knap gezien!! |