![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
![]() Hoe slimmer de vrouw, hoe gelukkiger de echtgenoot
Mannen die op zoek zijn naar het echte geluk, houden zich best zo ver mogelijk van domme blondjes of bimbo's vandaan. Een studie wijst namelijk uit dat mannen het gelukkigst zijn wanneer ze een slimme vrouw huwen. Elk extra jaar dat een vrouw gestudeerd heeft, verhoogt aanzienlijk de levensvreugde van haar echtgenoot. Volgens Shane Mathew Worner van de Australische National University is het inkomen van een snuggere vrouw haar grootste troef. De resultaten van de studie worden deze week voorgesteld op de HILDA Survey Research conferentie. Blog DS, 19-07-2007
|
||||
|
||||
Ik weet niet of dat per se aan het inkomen ligt.
Volgens mij ligt het eerder aan het feit dat je met een snuggere vrouw domme uitspraken en irritante en ondoordachte handelingen vermijdt ![]() Met een intelligente vrouw kan je overigens ook betere gesprekken voeren en zij zijn zich meer bewust van algemene relationele en sociale wetmatigheden waardoor onnodige ruzies vermeden kunnen worden denk ik. Allez, dat ervaar ik toch bij mijn eigen vriendin ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hangt dat dan weer niet af van de intelligentie van de man? Twee mensen op hetzelfde niveau kunnen volgens mij goede gesprekken voeren, maar als die vrouw heel slim is en die man niet, dan komt er toch niet veel van in huis denk ik!
|
||||
|
||||
er zit misschien wel iets in. al denk ik dat het beter wel zou zijn dat ze op hetzelfde niveau zouden zitten. ik denk dat een man gewoon zot zou worden van een vrouw die dommer is dan hem. Als zijn vrouw slim is kan hij trots zijn op zijn vrouw en zal hij er waarschijnlijk ook bij zijn vriendin over opscheppen. als het aan het inkomen zou liggen zou de titel beter zijn mannen willen rijke vrouwen
![]() |