actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 30th October 2006, 22:57
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht

Thumbs down Walgelijk!!!

Gazet van Antwerpen - 30 oktober 2006

Hindoes offeren 11-jarig kind
Vijf Indiase hindoes hebben bekend een 11-jarige jongen te hebben geofferd aan de godin Kali. Dat heeft de politie in de oostelijke Indiase staat Bihar maandag bekendgemaakt.

De vijf vrouwen drogeerden het jongetje met behulp van snoepjes en ontvoerden hem vervolgens om hem op een altaar voor Kali de keel door te snijden. Zondag werd zijn lichaam gevonden.

Een van de vijf wilde haar ernstig zieke baby redden en kreeg van een plaatselijke priesteres te horen dat haar zoontje alleen zou overleven als een andere jongen aan Kali zou worden geofferd.

Aan Kali, de godin van de dood en vernietiging, worden in India geregeld dieren geofferd, maar dat ook mensen op het altaar belanden is een zeldzaamheid.
---------------------------------------------------------

Hier weet ik zelf niets op te zeggen!
Oud 4th November 2006, 21:19
Evelyne Wouters Evelyne Wouters is offline
Registered User

11-jarige wordt geofferd

Van de hindoes verschiet ik tegenwoordig niet meer hoor! wat ze allemaal niet durven uitsteken. Dat ze dieren offerden, daar was ik mij van bewust (ook al vind ik dat ook erg) maar dat ze een 11-jarig kind durven offeren, dat gaan er bij mij niet in.

In de bioscoop loopt er nu ook een film over: the wickerman. Het enige verschil is hier dat een man naar een bepaald eiland wordt gelokt omdat een meisje zogezegd al 2 weken vermist is. Op het offerfeest vind men het meisje en de man die haar vind, dat ook haar vader blijkt te zijn, werd door zijn eigen dochter en ex-verloofde in de val gelokt en hij wordt zelf het slachtoffer van de offering.
Toen ik deze film zag, wist ik echt niet dat ook dit in het echt kon gebeuren. Schandaling dat de regering of iets dergelijke zo een toestanden toelaat.

Greetz Lyne
Met citaat antwoorden
Oud 5th November 2006, 10:58
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)

Bah!!

Inderdaad, ook ik wist dat men dieren offert, maar mensen? Dat gaat nu net mijn petje te boven! Een walgelijke gedachte! Ik dacht dat enkel een dokter zieke kindjes kon genezen, maar nee! Blijkbaar hoeven we gewoon iemand anders te doden! Lang leve het leven!! Net zoals Evelyne, vind ik het ook raar dat niemand zich hier tegen verzet?! Maar ja, iedereen zal daar geloven in het offerfeest zeker... En Evelyne... Als je daar ni tegen kan, ga dan naar een andere film kijken hé lieve schat haha
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:54.