actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th October 2014, 14:11
Sharon.G*bruers Sharon.G*bruers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Geel
Posts: 64
UZ Leuven bindt de strijd aan tegen glaucoma

Wereldwijd zijn er 39 miljoen blinden en 246 miljoen slechtzienden. Het aantal zal alleen maar toenemen, omdat de bevolking ouder wordt en er meer mensen diabetes krijgen. Diabetes verhoogt het risico op blindheid. Daarom geeft het UZ Leuven vandaag gratis oogonderzoeken.

Video

Bron: De Redactie, 09/10/2014, http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/v...video=1.2114116

Mening: (Dit is een zeer kort artikel dus heb ik ook de benodigde video toegevoegd.) Ik vind dit een zeer goede zaak omdat veel mensen niet beseffen dat ze misschien het risico oplopen aan Glaucoma. Er zouden meer gratis onderzoeken moeten komen in verband met bepaalde ziekten zoals, bijvoorbeeld, Melonoma. Tegenwoordig gaan mensen niet graag naar de dokter, met als gevolg dat het soms te laat is om te helpen. Ik vind dat de samenleving meer bewust moet zijn over jaarlijkse medische controles. Ziekten zoals Melonoma en Glaucoma mag niet door de vingers worden gezien.

Laatst aangepast door Sharon.G*bruers : 9th October 2014 om 14:24.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.