actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th November 2010, 09:25
lennert_goos7@hotmail.com lennert_goos7@hotmail.com is offline
Lennert Goos
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Olen
Posts: 44
76 minderjarige asielzoekers alleen op hotel in Brussel

In Brussel verblijven momenteel maar liefst 76 minderjarige asielzoekers alleen op hotel. Door een gebrek aan begeleiding loopt de situatie uit de hand. Dat schrijft een Corelio-krant.
De 76 minderjarigen zijn verspreid over drie hotels. Eén van de drie (B&B Botanique), dat meer dan de helft van de minderjarigen opvangt, is een probleemgeval.

Het gaat vrijwel uitsluitend om jongens, zelden jonger dan 17 jaar. Ze zouden drank en meisjes meenemen naar hun kamer. Sommigen zouden zelfs diefstallen plegen.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/binnenland...in-brussel.aspx

Mijn mening:Dit is weer eens een bewijs van hoe erg het wel gesteld is met ons asielbeleid. Het loopt zelfs zo uit de hand dat men deze mensen op hotel moeten laten slapen omdat er elders geen plaats meer is. Het ergste vind ik dat deze jongeren dan nog zo ondankbaar zijn. Ze nemen drank en meisjes mee, en stelen er zelfs. Naar mijn mening moeten ze deze jongeren maar terug op straat zetten en andere mensen helpen. Ik herhaal het nog eens: verstreng de asielwetgeving zodat niet iedereen naar hier komt, maar enkel de mensen die het echt nodig hebben en die dankbaar zijn dat ze geholpen worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.