actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > (Stage-)lesmateriaal > Baso > Geschiedenis
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2005, 11:32
EliEn DEclErcq EliEn DEclErcq is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Kasterlee
Posts: 15
Historia T3:Les 11: De feodaliteit

Hier een lesje die ik zelf in elkaar gestoken heb. Het is een soort zelfstandig werk. Dat was mijn bedoeling. Maar mijn klas (bestaande uit 9 jongens) was dit niet gewend en daarom heb ik besloten om gestuurd zelfstandig werk af te wisselen met een klassikaal gesprek. De oefeningen met een zwart mannetje werden zelfstandig in groep gedaan (de banken waren geschikt in een grote vierhoek) en ik stond de leerlingen toe om elkaar te helpen en om samen te werken, omdat dit onderwerp daar zeker toe doet. De oefeningen met een wit gezichtje werden samen gedaan.
Zoals ik al zei de banken stonden in een grote vierhoek. Er lagen ook een aantal prenten en atlassen in het midden. De leerlingen waren niet het niet gewoon om met een atlas te werken. Ze hadden er zelfs geen. Daarom heb ik de les ook tamelijk simpel gehouden.
Let wel, ik kreeg de commentaar dat er teveel op mijn pagina's stond; En bij nader inzien geef ik toe dat vooral op de eerste pagina zo was.
Als je geďnteresseerd bent in deze les, stuur gerust een mail. Dan stuur ik de prenten (die staan ergens op mijn computer :-) ) en de correctiesleutel door.

Stuur gerust je mening!

Groetjes
Elien de Grote
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: doc lesvoorbereiding feodaliteit.doc (153.5 KB, 364x gelezen)
Bestandstype: doc les11feodaliteit2.doc (527.5 KB, 439x gelezen)
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Uit
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.