actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th October 2015, 21:30
Eline.V*anacker Eline.V*anacker is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Grobbendonk
Posts: 30
Unhappy Er zijn zeker negen dodelijke slachtoffers gevallen bij een zware brand in een woonwa

Er zijn zeker negen dodelijke slachtoffers gevallen bij een zware brand in een woonwagenpark nabij Dublin. Onder de slachtoffers zouden vooral kinderen zijn.


Bij de brand zou vooral één familie, waarvan drie generaties samenwoonden, getroffen zijn. Volgens de lokale autoriteiten gaat het om een absolute tragedie. De brand zou ontstaan zijn rond 4 uur ‘s nachts in een woonwagenhuis en zich van daaruit razendsnel over andere wooneenheden verspeid hebben. Alle omgekomen kinderen waren jonger dan tien jaar, onder de dodelijke slachtoffers zouden ook de vader en moeder zijn. Heel wat omwonenden moesten met een ernstige rookvergiftiging naar het ziekenhuis worden afgevoerd.

Hoe de brand kon ontstaan is onduidelijk, al lijkt brandstichting voorlopig nog uitgesloten te zijn. De familie zou gekend en geliefd in de buurt zijn, waar ze al meer dan twintig jaar wonen.


Bron: De Gazet Van Antwerpen, 10/10/15'

Mijn mening: Ik vind het heel erg. Onschuldige families dat moeten omkomen door een brand. Kinderen die op een jonge leeftijd sterven is heel tragisch. Een brand dat plotseling ontstaat en zich uitbreidt over andere wooneenheden waarvan de oorzaak onbekend is vind ik zo jammer. De omwonende die met een ernstige rookvergiftiging naar het ziekenhuis zijn afgevoerd hebben ook de gevolgen moeten dragen van de brand. Dat mensen moeten sterven of iets ernstig moeten meemaken door iets dat ontstaat waarvan men nog niet weet hoe het gebeurt is vind ik emotioneel prikkelend.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:21.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.