actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th May 2010, 22:13
Jelle.Adriaensen Jelle.Adriaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 106
De Standaard blijft de betere krant

BRUSSEL - De Vlaamse krantenmarkt is in het eerste kwartaal van dit jaar opvallend stabiel gebleven.
Procentueel gezien was er maar één echte winnaar: de verkoop van De Standaard steeg met 2,2 procent naar 93.961 kranten per dag. En er was ook maar één echte verliezer: de Gazet van Antwerpen zag haar verkoop afkalven met 2,9 procent tot 100.947 kranten. Bij alle andere titels schommelde de verkoop rond hetzelfde peil als in het eerste kwartaal van 2009. Het Laatste Nieuws ging er een half procentje op vooruit tot 282.894 exemplaren, Het Nieuwsblad steeg met 0,2 procent naar 261.433 kranten.

In Franstalig België kromp de markt met 3,7 procent. Alle titels gingen er achteruit, maar het grootste verlies was voor Le Soir (-6,6 procent tot 81.362 exemplaren).

Bron: www.standaard.be

Mijn mening:
Ik vind dat de standaard dit zeker verdiend, hun site is zeer overzichtelijk en maakt een duidelijk onderscheid tussen de categorieën binnenland, buitenland, economie, enz.. Dit is ook een beloning voor alle medewerkers van de standaard, voor het schitterende werk dat zij dagelijks leveren! Dit artikel is misschien wel boecht, maar ik gebruik deze site vrij veel en ik vond dat een korte vermelding wel mocht.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th May 2010, 13:47
jolein kimpe's Avatar
jolein kimpe jolein kimpe is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: oevel
Posts: 77
Als fervent lezer van de Standaard kan ik enkel beamen dat deze resultaten meer dan verdiend zijn. De Standaard biedt objectieve artikels met inhoud. En dat ik de hoofdbedoeling van een krant. De GVA, het Nieuwsblad, ... kunnen voor mij persoonlijk niet tippen aan de objectiviteit van de Standaard.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.